امام جمعه

گاهی تاریخ بعضی وعده ها می‌رسد اما اتفاقی نمی افتد که این نگران کنندست

به گزارش روابط عمومی ستاد نمازجمعه شهرستان کوه‌چنار، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیم در خطبه های امروز با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، بیان داشتند: باید نسبت به دانستن روایت اول و همچنین پیوست رسانه ای و راهبردهایی که لازم است دقت داشته باشیم، هدف بیان حقایق بوده که آنچه که هست به خوبی با نگاه به تمام جوانب و صفت انجام گیرد، از وظایف مهم رسانه هاست و یکی از رسانه ها همین تریبون‌های نمازجمعه است.

امام جمعه کوه‌چنار با اشاره به حادثه دلخراش چند روز گذشته که در حرم امام رضا(ع) اتفاق افتاد، چیستی و چرایی این حادثه را مورد بررسی قرار دادند و تاکید کردند: اجرای این عملیات مذبوحانه آن هم در حد و محوطه حریم رضوی حکایت از یک پشت صحنه و کارگردانی از طرف دشمنان نظام دارد، جریان سازی های مجازی در هفته های گذشته گواه این ادعاست، ایجاد تحریک و تنش اجتماعی بین دو ملیت افغان و ایران از دیگر اهداف دشمنان است.

ایشان افزودند: این تحرکات در سطح کلان، هدف قرارگرفتن وحدت اسلامی است، نوع شیطنت دشمنان تغییر کرده است، صهیونیست ها به جایگاه برتر جمهوری اسلامی ایران در دنیا و اینکه نتوانستند از طریق طالبان به ایران لطمه بزنند عصبانی هستند، اجازه نمی‌دهیم بین ما و برادران افاغنه تنش و اختلاف ایجاد شود.

ایشان تصریح نمودند: ما این حرکت را محکوم میکنیم، دشمنان بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای شیعی، حسینی و علوی به فرماندهی رهبر معظم انقلاب در جایگاه حفظ قرآن، اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت و کمک به مظلومان عالم ، نه تنها این سه روحانی و باقی عزیزانی که جان خود را در این راه فدا کردند بلکه بقیه هم حاضرند جان خود را در راه اسلام بدهند، جان ما عزیزتر از جان ابی عبدالله که برای اسلام داده شد نیست.ما بزرگ شده مکبت ابی عبدالله هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیم ضمن تاکید به نیازهای مغفول شهرستان، به لزوم نیاز و ضرورت شهرستان به میدان میوه و تره بار اشاره نمودند و خاطر نشان کردند: اختلاف قیمتی که به هر دلیلی در فضای بازار مشاهده می‌کنیم، خیلی خوش آیند نیست، خواهشمان اینست با مدیریت فرماندار محترم، شهردار، شورای شهر، اداره صمت و جهاد کشاورزی شهرستان بنشینند و موانعی که موجود هست را حل و فصل کنند. بیش از چند سال از شهرستان شدن کوه چنار میگذرد، مردم نیازمند تغییرات و بهبود عملکردها هستند، مطالبات حق مسلم و عمومی مردم است.

ایشان در ادامه به مسوولین شهرستان متذکر شدند: عملکردهای خود را به مردم گزارش دهید، گاهی تاریخ بعضی وعده و عیده ها می‌رسد اما اتفاقی نمی افتد که این نگران کنندست، خواهشمان اینست اگر هم کاری انجام نمی‌شود و نتوانستید، باز هم دلایل انجام نشدن آن را به مردم اطلاع دهید.

ایشان ضمن هشدار نسبت به هتک حرمتها در فضای مطالبه گری افزودند: با نگاه سیاسی برخی دوستان به سراغ مطالب نروند، گاهی درد بیان میشود و گاهی هتک حرمت میشود، هیچ کس حق ندارد چه در فضای مجازی و چه در حقیقی هتک حرمت کند، اینکه حقیر بارها عرض کردم، مطالبه صحیح است، هر مسوولی در مسوولیت خودش تا زمانی که هست با هر نگاه سیاسی و جناحی باید حفظ و احترام بشود.

ایشان تاکید کردند: اجازه هتک حرمت و شکستن افراد به هیچکس نباید داده بشود، من خواهشم اینست مسوولینی که مسوولیت دارند در این زمینه ورود پیدا کنند، مطالبه گری غیر از هتک حرمت است. مطالبه یعنی ما این درد را دیدیم این مشکل الان موجود است، شما چه صلاح میبینید چطور حل بشود، اینکه شخص مسوول را تخریب کنید این اجازه نیست، من خواهشم اینست در این ماه مبارک رمضان مراقبت کنید اهل دقت باشید و الا برکت از زندگی و شهر ما خواهد رفت، اخلاق مداریست که می‌تواند گره گشا باشد.

بیشتر بخوانید: نبود محل مناسب دفن بهداشتی زباله، مشکل شهرستان کوه‌چنار/ خطر در کمین سلامت شهروندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا