اخبار ایراناخبار ویژهسیاسیکازرون

حمایت رضازاده از وزیر پیشنهادی دادگستری

رضازاده عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه آوایی توانایی ارتباط متعادل بین سه قوه را دارد، گفت: وزارت دادگستری به فرد امتحان پس داده ای مانند ایشان نیاز دارد.

 به گزارش چنارنیوز حسین رضازاده با بیان اینکه آوایی توانایی ارتباط متعادل بین سه قوه را دارد، گفت: وزارت دادگستری به فردی مانند ایشان نیاز دارد و به طور قطع کمیسیون از ایشان حمایت می کند.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزارت دادگستری به فردی امتحان پس داده ای مانند آوایی نیاز دارد، تصریح کرد: آوایی از قضات خوشنام دستگاه قضائی بوده و سالها نیز به عنوان رئیس دادگستری در چند کلان شهر حضور داشته و بی تردید حضور فردی مانند او می تواند خون تازه ای در رگهای وزرات دادگستری باشد.

وی یادآور شد: اینکه رییس جمهور، آقای آوایی که دارای سابقه درخشانی در امر قضاوت و قوه قضاییه بوده را به عنوان وزیر دادگستری معرفی کرده یک نوع اعتماد به جامعه حقوقی است و این را به فال نیک می‌گیریم.

عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، افزود:  البته پست وزارت آن هم وزارت دادگستری که واسطه بین سه قوه و در واقع تامین کننده و مغذی قوه قضائیه است، به این صورت که در خصوص لوایح مورد نیاز قوه مقننه از لحاظ توجیه نیازمندی‌های قانونی و در قوه مجریه در اجرای قوانین و ایجاد ارتباط متعادل بین این سه قوه بحثی بسیار مهمی بوده و آوایی توانایی انجام این کار را دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا