آموزش و پرورش

اتاق فکر و اندیشه ورز مدیران متوسطه اول و دوم در شهرستان کوه چنار تشکیل گردید

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوه چنار اتاق فکر و اندیشه ورزمدیران دوره اول و دوم متوسطه شهرستان کوه چنار با حضور اعضا در آموزش و پرورش کوه چنار برگزار شد.

معاون آموزش آموزش و پرورش شهرستان کوه چنار در این خصوص گفت:با توجه به افزون شدن نیازهای آموزشی و پرورشی در مدارس و پیچیدگی پاسخ به آنها و همچنین گستردگی فعالیت های آموزشگاهی و اجرایی و نیز افزایش و تنوع برنامه‌ها و روش‌های اجرایی شدن آن ها در سطوح مدرسه تا منطقه نیاز به اتخاذ تصمیم‌های بومی به منظور تعیین اولویت های اجرایی همچنین ایجاد فرصت ها و زمینه های عملیاتی شدن مطلوب برنامه ها تشکیل اتاق فکر در مدارس و ادارات احساس می‌شود.

بیت اله هوشمندی گفت: سیستم های پویا افرادی متفکر و خلاق که بتوانند حرکت سیستمی را تسریع و تسهیل نمایند نیازمند می باشد.

ایشان افزود:اتاقهای فکر می تواند به عنوان یک ابزار کاربردی جهت استقرار تفکر جمعی و اندیشیدن به موضوعات و نوآوری این مهم را تقویت و تحقق بخشد .اتاق فکر مرکز اصلی اندیشه ورزی و محل مناسب و مطمئن برای تبادل آرا و افکار تعداد صاحب نظر در زمینه های مدیریت آموزشگاهی می باشد و برای حل مسائل، تصمیم گیری وخلق ایده های جدید تدوین ایده‌های کلی جهت اجرای دقیق طرح و برنامه ها و پیشنهادات تبدیل شود.

وی گفت: در اتاق فکر، فکر و اندیشه ها تقویت گردیده و زمینه اجرایی شدن نوین و بومی ایده ها فراهم می گردد.
هوشمندی هدف از تشکیل اتاق فکر را به شرح زیر بیان نمود و گفت: همراهی با کارشناسی‌های آموزش متوسطه اول و دوم جهت تسهیل اجرای طرح و برنامه ها و فکر آوری در جهت اجرای مطلوب طرح و برنامه‌های اجرایی در سطح مدارس…فکرآوری در خصوص چگونگی حل چالش های موجود در مدارس.. ترویج کار گروهی و ایجاد هم افزایی و همسویی از ایده پردازی تا اجرا…ایجاد زمینه ورود افکار و اندیشه های نو و کارا به نظام تصمیم گیری و اجرا. و فکر آوری در جهت ارتقاء خدمات آموزشی و پرورشی ذینفعان مدرسه از اهداف اتاق فکر اندیشه ورز می باشد.

بیشتر بخوانید: نبود محل مناسب دفن بهداشتی زباله، مشکل شهرستان کوه‌چنار/ خطر در کمین سلامت شهروندان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا