اخبار ویژه

استاندارفارس: زیرساخت‌های فیزیکی ۷ شهرستان تازه تاسیس فارس تامین شود

به گزارش چنارنیوز، دکتر محمد هادی ایمانیه در ادامه روند پیگیری‌های موضوعات استانی در سطوح ملی با دکتر محمد حسین فروزان‌مهر، معاون توسعه مدیریت و امور مجلس و استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور به بررسی مسائل استان در این حوزه و رایزنی برای رفع مشکلات موجود پرداخت.

پایین بودن میزان حقوق و مزایای کارکنان وزارت کشور به ویژه در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها از موارد مهمی بود که دکتر ایمانیه در این نشست مطرح کرد و خواهان تغییر و رفع مشکل موجود در جهت افزایش رفاه کارکنان در این بخش‌ها شد.

استاندار فارس همچنین به کمبود‌های موجود در زمینه زیرساخت‌های فیزیکی و امکانات و نیروی انسانی در ۷ شهرستان تازه تاسیس استان اشاره کرد و بر لزوم تامین هرچه سریع‌تر این نیاز‌ها درجهت فعالیت هر چه بهتر نمایندگان دولت در این شهرستان‌ها تاکید کرد.

دکتر ایمانیه، در دیدار خود با معاون سازمان برنامه و بودجه موضوع تخصیص اعتبار برای اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهور به فارس را مطرح کرد و خواهان تسریع در انجام این اقدامات شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر دو شهرستان مهر و لامرد به عنوان شهرستان‌های مرزی استان فارس در مجاورت صنایع آلاینده عسلویه قرار دارند عنوان کرد: بر اساس قانون این شهرستان‌ها باید سهم خود از عوارض صنایع مذکور را دریافت کنند که تا کنون این پرداخت‌ها صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه عوارض آلایندگی این صنایع به حساب اقتصاد و دارایی استان‌های بوشهر و هرمزگان واریز می‌شود از معاون سازمان برنامه و بودجه خواست در جهت احقاق حقوق شهرستان‌های مرزی فارس در این زمینه اقدامات لازم را داشته باشند.

در پایان این دیدار دکتر فروزان مهر با تایید سخنان استاندار فارس قول مساعد داد این موضوعات را تا حصول نتیجه مساعد پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: بازدید و نظارت مسئولان ستاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شبکه بهداشت و درمان کوه چنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا