امام جمعه

بدقولی در افتتاح پروژه ابوالحیات دشت ارژن پذیرفتنی نیست

امام جمعه ‌کوه‌چنار از عملی نشدن قول مسئولان برای افتتاح پروژه دشت ارژن ابوالحیات در آخر شهریورماه گلایه کرد و گفت: جایی که جان مردم در خطر است جای هیچ عذری پذیرفته نیست.

به گزارش چنارنیوز، حجت‌الاسلام سید محمد علی شهیم در خطبه نماز جمعه امروز با اشاره به اهمیت تبیین دفاع مقدس برای نسل جوان امروز اظهار داشت: همه رزمندگانی که در دفاع مقدس حضور داشتند لازم است خاطرات خود را به رشته تحریر دربیاورند.

وی با انتقاد از ساخته نشدن فیلم‌های دفاع مقدس خواستار پرداختن به این موضوع مهم برای تبیین اهمیت دفاع مقدس برای نسل‌های آینده شد.

خطیب جمعه کوه‌چنار گفت: تنها با گریه و ریختن اشک جزء یاران امام حسین(ع) نمی‌شویم بلکه باید در زمان حساس و مهم تصیم درست بگیریم.

حجت‌الاسلام شهیم در ادامه با بیان اینکه اگر امروز کسی تردید کرد و ولی زمان خود را نشناخت‌ حادثه کربلا تکرار می‌شود افزود: در مواقع حساس تصمیم‌گیری کنار ولی فقیه بودن مهم است.

خطیب جمعه کوه‌چنار به اقدام مجلس در حذف امضاهای طلایی اشاره کرد و اظهارداشت: این‌ اقدام گام مهمی در شفافیت و مبارزه با فساد است.

وی گفت: با اعلام اینکه برگ سبز خودرو سند مالکیت خودرو است جلو یک رانت و فساد بزرگی گرفته شده که قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام شهیم به تقلای رژیم صهیونیستی در ماجرای فرار زندانیان فلسطینی اشاره کرد و اظهارداشت: حفر تونل به مدت دوسال و فرار زندانیان با استفاده از آن یک افتضاح بزرگی برای این رژیم بود.

خطیب جمعه کوه‌چنار با بیان اینکه رژیم سعودی در حال اقدام به راه‌اندازی جنگ نرم است گفت: آنها با این شیطنت قصد ایجاد تنش بین گروه‌ها و قشرهای مختلف هستند اما با هوشیاری مردم این آرزو را به گور می‌برند.

وی قرارداد تسلیحاتی آمریکا با استرالیا را خنجر از پشت زدن آمریکا به فرانسه عنوان کرد و تاکید کرد: این اقدام باردیگر ثابت کرد اعتماد به استکبار جهانی سراب است.

حجت‌الاسلام شهیم به شروع سال تحصیلی جدید اشاره کرد و از پدران و مادران دانش‌آموزان خواست با اعتماد به طرح واکسیناسیون شاهد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار علم‌آموزی باشند.

امام جمعه ‌کوه‌چنار از عملی نشدن قول مسئولان برای افتتاح پروژه دشت ارژن ابوالحیات در آخر شهریورماه گلایه کرد و گفت: جایی که جان مردم در خطر است جای هیچ عذری پذیرفته نیست.

وی با یادآوری اینکه مسئولان دوباره قول افتتاح این پروژه را به آذرماه موکول کردند گفت: جایی که قولی به مردم داده می‌شود باید عملی شود چرا که این کارها باعث بدبینی می‌شود.

حجت‌الاسلام شهیم با بیان اینکه تلاش‌های مسئولان در استان و کشور برای تسریع در این پروژه باید بیشتر شود، خواستار تکمیل و به بهره برداری رسیدن هرچه سریعتر این پروژه شد.

بیشتر بخوانید: سفر دکتر محمدجواد مرادیان رئیس اورژانس فارس به منطقه کازرون وکوهچنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا