گالرینماینده شهرستان

سفر دکتر محمدجواد مرادیان رئیس اورژانس فارس به منطقه کازرون وکوهچنار

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوهچنار؛ به دعوت دفتر دکتر فریدون عباسی نماینده این حوزه انتخابیه، دکتر محمدجواد مرادیان رئیس اورژانس فارس طی سفر یک‌روزه به منطقه کازرون وکوهچنار از پایگاه های اورژانس بازدید و مشکلات و کمبودهای اورژانس این دو شهرستان را بررسی کرد.

دکتر محمدجواد مرادیان در این بازدید که به میزبانی دفتر نماینده مردم و فرمانداری کوه چنار صورت گرفت، ضمن بازدید از پایگاه های اورژانس تنگ ابوالحیات و قائمیه از زحمات جمشیدی رئیس اورژانس شهرستان های کازرون وکوهچنار و اعضای اورژانس منطقه تقدیر و تشکر کرد.

سفر دکتر محمدجواد مرادیان رئیس اورژانس فارس به کازرون و کوهچنار

دکتر مرادیان رئیس اورژانس فارس ضمن تقدیر از همکاری و پیگیری های مجدانه نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوهچنار در زمینه رفع مشکلات اورژانس استان و منطقه گفت: دکتر فریدون عباسی با سعه صدر و برنامه ریزی دقیق در وضعیت سخت کرونایی از پایتخت پیگیر رفع مشکلات درمانی استان و حوزه انتخابیه خود بودند که ان شاالله در آینده شاهد تحویلی عظیم در زمینه بهداشت و درمان و فوریت های پزشکی و اورژانس در استان و علل خصوص منطقه کازرون و کوهچنار خواهیم بود.

رئیس اورژانس فارس با اشاره به دیدار اخیر دکتر عباسی با سرپرست اورژانس کشور گفت: ضمن تشکر از دکتر فریدون عباسی که در این جلسه به صورت کامل به بیان مشکلات و کمبود های اورژانس منطقه پرداختند و با رایزنی مجوزهای لازم جهت راه اندازی مرکز تعمیر و نگهداری و ارتقا ناوگان اورژانس جنوب کشور را برای شهرستان کازرون گرفتند.

سفر دکتر محمدجواد مرادیان رئیس اورژانس فارس به کازرون و کوهچنار

دکتر مرادیان با اشاره به اهمیت جداسازی و استقلال اورژانس کوهچنار از کازرون گفت: باتوجه به جمعیت دو شهرستان و اهمیت وجود تجهیزات درمانی و اورژانس در منطقه با پیگیری دکتر عباسی درخواست استقلال کامل اورژانس کوهچنار از کازرون داده شده که به زودی شاهد جداسازی و افزایش پایگاه و تجهیزات جدید در دو شهرستان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:انجام بیش از پنج هزار ماموریت امدادی از ابتدای سال جاری

وی در ادامه گفت: متاستفانه دلیل تعطیلی پایگاه اورژانس ملا اره کازرون کمبود نیرو انسانی در استان بود‌ که با پیگیری وزارت بهداشت و درمان و قول مساعد سرپرست اورژانس کشور سهمیه جذب نیروی انسانی در شهرستان کازرون و کوهچنار افزایش خواهد یافت.

دکتر مرادیان نوید اختصاص اورژانس هوایی به منطقه کازرون وکوهچنار داد وگفت: با توجه به نامه نگاری های لازم و پیگیری نماینده مردم از پایتخت و رئیس اورژانس منطقه به دنبال راه اندازی هرچه سریعتر اورژانس هوایی در منطقه کازرون و کوهچنار خواهیم بود.

در این بازدید ضرورت احداث پایگاه دوم اورژانس شهری با توجه به جمعیت و نیاز مبرم شهر قائمیه بیان و قول پیگیری های لازم از طرف رئیس اورژانس فارس داده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا