آبفاکوه‌چنار

بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب شهرستان در جلسه اعضای شورای اسلامی شهرستان با مدیر آبفا

در این جلسه مسائل و مشکلات حوزه آب شهرستان کوه چنار مورد بررسی قرار گرفت و شورای شهرستان خواهان اندیشیدن تمهیدات لازم برای آب شرب روستاهای بخش مرکزی و کوهمره در فصل تابستان گردید.

به گزارش چنارنیوز، به نقل از داریوش پورقیومی رئیس شورای اسلامی شهرستان کوه چنار در این جلسه پیگیری آب روستاهای کنده ای ،دیکانک ،ابوالحیات ،پاپون ،موردک ،سمغان ،رشن آباد ،تل میلک ،تل کوشک،دهنو غوری و سایر روستاها و همچنین شهر قائمیه و نودان ،انجام شد.

در این جلسه محمدی رئیس آبفای کوه چنار بیان داشت: از هفته آینده بسیج سازندگی کار آبرسانی به روستای کنده ای را شروع خواهد کرد و مبلغ ۳۴ میلیارد تومان برای کار تخصیص داده شده است و مشکلات آب شرب روستاهای دیکانک و ابوالحیات نیز در همین چهارچوب توسط بسیج سازندگی حل میشود.

وی ادامه داد: چاه پاپون نیز هزینه کف شکنی آن آماده است و به زودی توسط پیمانکار انجام می گیرد و به تبع آن مشکلات آب موردک و روستاهای اطراف نیز حل خواهد شد.

محمدی گفت: بیشترین مشکلات آب در سطح روستاهای بخش کوهمره نودان می باشد و تعدادی از روستاهای بخش مرکزی مانند رشن آباد ،تل کوشک ،تل میلک،دهنو غوری روزانه ۲ ساعت آب دارند که سعی در حل این مشکلات داریم.

رئیس اداره آبفای شهرستان گفت: روستای سمغان نیز فعلا پمپاژهای آن بدون مشکل کار می کنند و در صورت پرداخت به موقع و تامین اعتبارات در صورت بروز هر گونه مشکل قادر به حل خواهیم بود.

در این جلسه هزینه زیاد انشعابات مورد بررسی قرار گرفت همچنین روند توسعه شبکه در روستاها و شکستگی زیاد لوله ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تاکید بر حل سریعتر توسط اکیپ آبفا گردید همچنین بیان شد که شهر قائمیه و نودان مشکل آب نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اتاق فکر و اندیشه ورز مدیران متوسطه اول و دوم در شهرستان کوه چنار تشکیل گردید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا