هلال احمر

در راستای تکریم خیرین نیک اندیش، از خیّر هلال احمر کوه‌چنار تجلیل شد

سید ایمان موسوی مسئول جمعیت هلال احمر کوه‌چنار در گفتگو با چنارنیوز با تاکید بر ضرورت قدردانی از اعتماد مردمی و پاسداری از سرمایه‌های اجتماعی هلال احمر از جمله همراهی خیرین و واقفین با هلال‌احمر، افزود: تلاش ما ارتقای این اعتبار و سرمایه و همچنین عمل به نیات واقفین در هلال‌احمر است.

وی ادامه داد: در راستای تکریم خیرین نیک اندیش، با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از خیر هلال احمر کوه‌چنار جناب آقای عباس امیراحمدی تجلیل شد.

سید ایمان موسوی با اشاره به اینکه جمعیت هلال ‌احمر رسالت سنگینی بر عهده دارد، اظهار کرد: این نهاد غیردولتی متکی بر فعالیت های داوطلبانه مردمی تلاش می کند تا در ارائه خدمات به نیازمندان و آسیب دیدگان تاثیرگذار و پایدار به وظایف و فعالیت های خوو باشد.

وی با تاکید بر اینکه هلال احمر بزرگترین ظرفیت برای حضور خیرین در اجرای فعالیت های داوطلبانه است، بیان کرد: نقش خیرین هلال احمر در پیشبرد اهداف جمعیت و موفقیت در یاری رساندن به نیازمندان بسیار حائز اهمیت است.

موسوی در ادامه به ماموریت های سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: شناسایی، جذب، سازماندهی و بهره گیری از خدمات داوطلبان در راستای انجام فعالیت های انسان دوستانه و عام المنفعه جمعیت، حمایت از آسیب دیدگان از حوادث و سوانح و افراد آسیب پذیر جامعه از اولین ماموریت های این حوزه است.

بیشتر بخوانید: برگزاری کارگاه فرزند پروری باهدف ایجاد جامعه ای بهتر ،سرمایه های اجتماعی فهیم تر در کوه‌چنار

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا