امام جمعهکوه‌چنار

از تذکر امام جمعه کوه‌چنار به شورای شهرستان تا رعایت اخلاق مداری

امام جمعه کوه‌چنار اخلاق مداری در تعیین هیئت رئیسه شورای شهرستان و بازی نگرفتن اعتقادات را متذکر شد و اظهارداشت: نمی‌شود به قرآن قسم بخوریم و خلاف آن عمل کنیم


به گزارش چنارنیوز، حجت الاسلام سید محمد علی شهیم امام جمعه کوه‌چنار در خطبه نماز جمعه امروز اخلاق مداری در تعیین هیئت رئیسه شورای شهرستان و به بازی نگرفتن اعتقادات را متذکر شد و اظهارداشت:دنیا را به آخرت نفروشیم چون که نمی‌شود به قرآن قسم بخوریم و خلاف آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه از غیبت، تخریب و گفتن انجام ندادن کارهای مسئولان در گذشته خودداری باید کرد تاکید کرد: الان که مسئولی در میدان است خود باید محکم بایستد و کارها را انجام دهد.

خطیب جمعه کوه‌چنار با اشاره به جدی گرفتن نظارت مردم بر کارهای مسئولان گفت: گشت ارشاد مسیولان نیز باید تقویت شود.

حجت‌الاسلام شهیم تصریح کرد: مسئولان با پرداختن به فوریت‌های خدمتی مثل بورس، مسکن، کاهش گرانی و واردات واکسن اعتماد را به مردم بازگرداند.

وی به مشکلات حوزه مسکن اشاره کرد و افزود: مردم شهرستان کوه‌چنار نیز در حوزه خرید، ساخت و اجاره مسکن دچار مشکلات زیادی شده است.

بیشتر بخوانید:مذاکرات به سبک قبلی بی‌اساس و باید الگویی جدید طراحی شود


حجت‌الاسلام شهیم تاکید کرد: اگر شهری بخواهد پیشرفت کند باید به خود رحم کنند وگرنه به همان وضع موجود می‌مانند.

امام جمعه کوه‌چنار به سفر مدیرکل آژانس انرژی اتمی به کشور اشاره کرد و اظهارداشت: تجربه ثابت کرده که اینها همیشه دنبال تنش هستند.

وی در ادامه گفت: اگر آژانس به دنبال صدور قطعنامه یا ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت سازمان ملل باشد روند مذاکرات را مختل می‌کند.

حجت‌الاسلام شهیم با اشاره سخنان ریاست جمهوری در مورد مذاکرات گفت: وضعیت ما در مذاکرات از حالت انعطاف خارج و اگر فقط برای رفع تحریم است مذاکره می‌کنیم چون وقتی برای تلف کردن نداریم.

امام جمعه کوه‌چنار به اهداف و پیامدهای سفر نخست وزیر عراق به کشور اشاره کرد و اظهارداشت: در این سفر مسئله آب، برق، صادرات، مذاکره تهران و ریاض و مسئله تروریست‌های مستقر در کردستان عراق مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برخی‌ها در فضای مجازی خود را انقلابی می‌خوانند تاکید کرد: حرکت و عمل ما باید انقلابی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا