امام جمعه

مذاکرات به سبک قبلی بی‌اساس و باید الگویی جدید طراحی شود

امام جمعه کوه‌چنار هدف دولت سیزدهم را تعامل با جهان عنوان کرد و گفت: مذاکرات به سبک قبلی بی‌اساس و باید الگویی جدید برای مذاکره‌ طراحی شود.

به گزارش چنارنیوز ، حجت‌الاسلام سید محمد علی شهیم در خطبه نماز جمعه امروز با اشاره به سخنان رئیس جمهور در مورد مذاکرات هسته‌ای اظهارداشت: مذاکره باید برای رفع تحریم باشد و از مذاکره فرسایشی اجتناب شود.


وی با بیان اینکه معطل شدن برای مذاکره بی‌فایده است گفت: با مذاکرات فرسایشی نباید توان مسئولان خرج شود.

امام جمعه کوه‌چنار افزود: اگر نتایخ واقی مذاکرات رفع تحریم نباشد هم خستگی روحی را به دنبال دارد و هم مردم از این موضوع خسته می‌شوند که به دنبال آن نوسانات اجتماعی و سیاسی در پی‌ دارد.

حجت‌الاسلام شهیم هدف دولت سیزدهم را تعامل با جهان عنوان کرد و گفت: مذاکرات به سبک قبلی بی‌اساس است و باید الگویی جدید طراحی شود.

وی با یادآوری اشغال ۲۰ ساله افغانستان توسط آمریکا و خسارت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در این سال‌ها، اظهارکرد: خروج غیرمسئولانه آمریکا و این جنایت‌هایشان نشان از غیر قابل اعتماد بودن آنها است.

حجت‌الاسلام شهیم با بیان اینکه نه طالبان و نه درگیری‌های پنجشیر مورد حمایت ما است تصریح کرد: حکومت برخواسته از مردم و همه گروه‌ها مورد حمایت ما است.

امام جمعه کوه‌چنار فرار شش زندانی فلسطینی با حفر تونل از زندان‌های رژیم صهیونیستی را شکست مفتضحانه برای این رژیم عنوان کرد و آن را نتیجه پوشالی بودن و ضعف سیستم‌های امنیتی صهیونیست‌ها دانست.

بیشتر بخوانید: یکی از فرزندان کوه‌چنار مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا