فرهنگی

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان کوه‌چنار

سرهنگ پاسدار علی امیری در نشست خبری باتسلیت ایام ماه صفر و اربعین حسینی و تبریک هفته دفاع مقدس اظهارداشت: هفته دفاع مقدس یادآور دلیرمردان و زنان و سلحشورانی است که بی ادعا در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و برگ های زرینی بر کتاب قطور و پرافتخار ایران اسلامی افزودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه‌چنارتاکید کرد: امروز تکلیف ما مثل امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است.

سرهنگ امیری فرمانده سپاه کوهچنار

وی در ادامه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس ۱۴۰۰ پرداخت و ادامه داد: امسال نیز صدها برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان کوه‌چنار انجام می‌شود.

سرهنگ پاسدار امیری تاکید کرد: در برنامه ای با حضور رئیس‌جمهور به طور مجازی از یک میلیون رزمنده دوران دفاع مقدس در سراسر کشور تجلیل می‌شود که سهم شهرستان کوه‌چنار در این برنامه شرکت دارند یک‌هزار و ۵۰۰ نفر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه‌چنار گفت: همزمان با مراسم تجلیل از رزمندگان که با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد، روز سه شنبه در مصلی نماز جمعه این برنامه اجرا می شود.

وی بیان کرد: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، نواختن زنگ ایثار و شهادت، اردوهای جهادی به مناطق محروم و کمتر برخوردار شهرستان، تجلیل از جامعه ایثارگر و آزاده، برگزاری نشست های بصیرتی و توزیع کمک های مومنانه از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه‌چنار عنوان کرد:  غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا،  حضور اقشار بسیج در آیین نماز جمعه نیز دراین هفته انجام می شود. اجرای برنامه های آبروی‌محله و دهها مسابقه ورزشی و کتاب خوانی از دیگر برنامه های مناسبتی هفته دفاع مقدس است. 

سرهنگ پاسدار امیری تصریح کرد: سری جدید برنامه شب‌خاطره که به مدت چهار شب به منظور تبیین رشادت های رزمندگان شهرستان در عملیات های مختلف امسال نیز با حضور رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار و با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی راه اندازی مواکب و ایستگاه های صلواتی نیز در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: مذاکرات به سبک قبلی بی‌اساس و باید الگویی جدید طراحی شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا