اجتماعیکازرون

کم کردن حاشیه‌ها زمینه پیشرفت کازرون را فراهم می‌کند

به گزارش چنارنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، داریوش دهقان در آیین تجلیل از دهیاران و شهرداری‌ها که باحضور بخشداران، دهیاران، شهرداری ها و مسوولان شهرستان کازرون برگزار شد با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام در این شهرستان اظهار داشت: با همکاری هم، وقت گذاشتن و برنامه ریزی این پروژه‌ها را تکمیل می‌کنیم.

وی تکمیل سد نرگسی را یکی از زیربنای‌های توسعه شهرستان دانست و گفت با توجه به به گرفتن ۱۱ میلیارد مصوبه در تلاش برای جذب آن هستیم.

فرماندار کازرون با اشاره به خشکسالی و کم آبی کشور و شهرستان کازرون خواستار فرهنگ سازی در این زمینه شد و افزود: باید مردم را متوجه این نکته کنیم که خطر خشکسالی جدی است .

وی با تأکید بر اینکه کم کردن حاشیه‌ها، زمینه پیشرفت شهرستان را فراهم می‌کند گفت: با استفاده از منابع و ظرفیت‌های موجود در شهرستان و برنامه‌ریزی و وقت گذاشتن می‌توان به نقطه مطلوب رسید .

شهردار کازرون نیز در این آیین نیز با بیان اینکه مدیریت توسعه شهرها و روستاها بدون برنامه‌ریزی عملی محقق نمی‌شود گفت: برنامه‌ریزی‌ها بر اساس توسعه پایدار باشد.

علی باقری نقش مدیریت واحد شهری و مشارکت شهروندان را دو نقش مهم مغفول مانده در جهت توسعه و پویایی شهرها و روستاها دانست و گفت: توجه به این دو نفش در جوامع امروزی برای توسعه مهم است .

در این آیین از هر بخش یکی از دهیارها به نمایندگی از بقیه به دیدگاه‌ها و مشکلات بخش خود اشاره و بخشدار خشت نیز به نماینگی از بخشدارها به نقش دهیاران و شوراها در توسعه پایدار پرداخت و در پایان از دهیاران نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا