اجتماعیبخش هافرهنگیکازرون

مصاحبه خواندنی چنارنیوز با نویسنده نوجوان چنارشاهیجانی “اشک‌غرور”

به گزارش چنارنیوز “نفس حسین زاده” (زینب) نویسنده ۱۴ ساله چنارشاهیجانی با اشاره به رمان‌ خود به نام  “اشک غرور” گفت:  وقت زیادی صرف نوشتن این رمان کردم و اکنون در حال تبدیل  به فایل pdf شده و پس از آن انشاالله با حمایت اطرافیانم آن را به کتاب تبدیل خواهم کرد.

 

حسین زاده با اشاره به رمان هایی که نوشته و همچنین رمان‌های که قرار است بنویسد گفت: پس از رمان “اشک غرور” که نوشته ام یک جرقه ی دیگر در ذهنم مرا واداشت تا رمان های بیشتری بنویسم و اکنون در حال نوشتن دو رمان به نام های “بغض بیصدا” و “غروب یخی” هستم.

این نویسنده نوجوان با اشاره به مشکلات  نویسنده‌های جوان یادآورشد: نویسنده های جوان نیاز به وقت و حمایت دارند و اگر از آنان حمایت نشود از نوشتن دست بر می‌دارند.

وی در مورد استفاده ازآدمهای واقعی اطرافش و شخصیت پردازی داستان‌های خود گفت: من با استفاده از خیالات و اتفاقاتی که تاکنون برایم افتاده بود در شخصیت پردازی داستان هایم استفاده میکنم .

حسین‌زاده در مورد چگونگی پیدا کردن ایده داستان‌های خود گفت: ایده داستان ها را با فکر کردن در مورد مشکلات و …. که در ذهنم جرقه میزند پیدا می کنم و می نویسم.

وی برنامه آینده خود را تمام کردن رمان “بغص بیصدا”و”غروب  یخی” و همچنین “نبض احساس” و “بزرگ‌ترین اشتباهم،قشنگ ترین انتخابم” و نوشتن جلد دوم اشک غرور عنوان کرد و افزود:  دو رمان واقعی که از شخصیت‌هاش کاملا واقعی  از خود چنارشاهیجان هستند نیز دارم کار می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا