کوه‌چنارورزش و جوانان

همایش تجلیل از فعالان حوزه ورزش وجوانان موفق کوهچنار به همت اداره ورزش و جوانان

با حضور امام جمعه محترم فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان بخشدار مرکزی اعضای شورای شهر و مسئولین هیأت های ورزشی از فعالان حوزه ورزش شهرستان و جوانان نخبه و موفق شهرستان توسط اداره ورزش و جوانان تجلیل شد.

تجلیل از فعالان حوزه ورزش وجوانان موفق کوهچنار

در این برنامه ابتدا طهماسبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوه چنار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک فرا رسیدن عید نوروز و سال جدید عملکرد یک ساله اداره ورزش و جوانان در حوزه عمرانی و ورزشی ارائه نمودند و نوید خبر های خوب افتتاح چند پروژه ورزشی در سال آینده را دادند.

وی با بیان کرد که ورزش و جوانان دو حوزه گسترده میباشد افزود با مشورت از فعالان حوزه جوانان امسال تصمیم گرفتیم که در حضور مسئولین از جوانان نخبه شهرستان که در میادین علمی افتخار آفرینی میکنند تقدیر نماییم.

تجلیل از فعالان حوزه ورزش وجوانان موفق کوهچنار

در ادامه علیزاده فرماندار شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز از عملکرد یک ساله اداره ورزش و جوانان اعلام رضایت کرد و افزود مربیان و ورزشکاران باید سعی کنن در کنار رقابت های ورزشی روحیه پهلوانی را هم به خوبی در جامعه ورزش به جا بیاورند چرا که تاریخ ثابت کرده است ورزشکارانی که منش پهلوانی داشته اند در ذهن ها تا سالیان سال به یادگار مانده اند.

تجلیل از فعالان حوزه ورزش وجوانان موفق کوهچنار

در ادامه حجت الاسلام حاج آقا شهیم امام جمعه محترم شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن نوروز از اجرای برنامه پیاده روی برگزار شده از اداره ورزش و جوانان و هیأت های ورزشی تقدیر نمود و افزود امروز ترویج ورزش در هر رشته و سبکی نیاز جامعه ماست.

وی در ادامه ضمن مثبت اعلام کردن عملکرد حوزه ورزش شهرستان افزود جا برای کار هست و باید سعی کنیم تیم های ورزشی را مقتدر تر ابتدا در شهرستان ببندیم و بعد در استان به مصاف سایر رقبا بروند.

تجلیل از فعالان حوزه ورزش وجوانان موفق کوهچنار

در پایان برنامه سجاد اکبر پور به عنوان نماینده جوانان نخبه شهرستان دغدغه های فعالان این حوزه را بیان کرد و افزود امروز توجه به مسائل و مشکلات جوانان و حرکت در مسیر حل آم میتواند آینده یک منطقه را بسازد.

در پایان این برنامه از مسئولین هیأت های ورزشی، نواب رئیس، جوانان نخبه شهرستان، و مربیان ورزشی با اهدا لوح و دسته گل تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: گزارش تصویری/پیاده روی خانوادگی به مناسبت نیمه شعبان در قائمیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا