دادگستری

همگامی دادگستری شهرستان کوه چنار با حوزه درمان در ارایه خدمت به مردم

رییس بیمارستان شهید فرج اله رضازاده قائمیه از خرید تعدادی از تجهیزات درمانی از سوی دادگستری کوه چنار در راستای خدمت رسانی به بیماران این مرکز درمانی، خبر داد.


به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید فرج اله رضازاده قائمیه، صادق ساسانی پور با اعلام این خبر گفت: تفاهم نامه ای مابین دادگستری و بیمارستان با این مضمون که  جایگزین حبس برای افرادی که بزهی مرتکب می شوند با صلاح دید قاضی های دادگستری کوه چنار،  تجهیزات درمانی برای بیمارستان قائمیه توسط شخصی که مرتکب جرم شده خریداری و پس از انجام مراحل قانونی تحویل بیمارستان قائمیه گردد.

ساسانی پور در این راستا افزود: تعداد ۴ عدد کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری، یک عدد کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری به همراه ۵ عدد گیج اکسیژن و یک عدد ترازوی دیجیتال از طرف دادگستری شهرستان به بیمارستان قائمیه اهدا شد.

در ادامه ساسانی پور ضمن تشکر از مجموعه دادگستری شهرستان کوه چنار، در راستای اهمیت این موضوع گفت: فردی که بزه را انجام داده به زندان نمی رود و دستگاهی را به جایگزینی حبس خریداری کرده که برای مردم عام المنفعه می باشد و البته ممکن است مسیر این فرد به طور کامل عوض شود. از سوی دیگر نیز یک کار فرهنگی برای مجموعه دادگستری و اجتماع خواهد بود.

در این جلسه سرهنگ امیری فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان کوه چنار، دکتر تقی زاده رئیس دادگستری، مسیول نهاد رهبری در سپاه، احمد مولایی دادستان، احسان ضرغامی قاضی دادگستری و تعدادی از کارکنان دادگستری شهرستان کوه چنار حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: روند بهبود اقتصاد و معیشت در داخل کشور دنبال شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا