اخبار ویژهسیاسیکوه‌چنارمذهبی

از اعلام حمایت از نماینده تا مطرح کردن دغدغه‌های فرهنگی و اقتصادی و استقرار ادارات

به گزارش چنارنیوز، امام جمعه قائمیه در خطبه نماز جمعه این شهر با قدردانی از فرماندار کوه‌چنار که میز خدمت را برای حل و فصل مشکلات مردم و با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در نماز جمعه مدیریت کردند اظهارداشت: آنچه امروز به عنوان دغدغه مردم‌ از مجلسی که بنام مجلس انقلابی شهره گرفته این است که مطالبات مردم را به طور خاص پیگیر نمایند.

حجت‌الاسلام حسین انصاری گفت: نمایندگان مجلس ما با روحیه استکبار ستیزی در مقابل دشمنان می‌ایستند و در کنار آن نیز نماینده شهرستان کازرون و کوه‌چنار توجه خاص و ویژه ای نسبت به شهرستان دارند.

حضور دکتر فریدون عباسی در نماز جمعه کوهچنار

خطیب جمعه قائمیه با بیان اینکه همه ما از ابتدا شاهد تلاش نماینده شهرستان و نوع نگاه یکسان آن به شهرستان کازرون و شهرستان کوه‌چنار بودیم گفت: این برای ما افتخاریست که دانشمند هسته ای ایران اسلامی به عنوان نماینده مجلس ما به عنوان رئیس کمیسیون انرژی در مجلس میدرخشد و امیدمان به خداست که در این فرصت طلایی ایجاد شده با نماینده مومن و انقلابی شهرستانهای کازرون و کوه‌چنار به رشد و توسعه قابل توجهی برسیم.

وی تاکید کرد: مردم شهرستان کوه‌چنار و مسئولین و همه ما حمایت خود را از نماینده اعلام میکنیم و با کمال وجود در کنار این برادر عزیز هستیم تا اهداف انقلاب را دنبال کنند.
حجت‌الاسلام انصاری مطالبه مردم شهرستان کوه‌چنار در وهله اول رعایت وحدت بین دو شهرستان که همیشه مورد تاکید جدی بود عنوان کرد و افزود: این وحدت باید حفظ شود و نماینده عزیز نیز این دغدغه را دارند و همه ما در کناریکدیگر و زیر چتر انقلاب و امامت و ولایت انشالله بتوانیم خدمتگزار باشیم.

حضور دکتر فریدون عباسی در نماز جمعه کوهچنار

امام جمعه قائمیه با بیان اینکه یکی از مطالبه مردم عزیز شهرستانمان استقرار ادارات است که دغدغه جدی مردم است، گفت: موتور این شهرستان نیاز به حرکت پرسرعت دارد که با حضور جناب آقای دکتر عباسی انشالله به سرعت پیشرفت میکنیم.

وی ادامه داد: توجه ویژه به بحث فرهنگ و اشتغال که از دغدغه های نماینده محترم، فرماندار و مسئولین میباشد، زیر ساختهایی هم برای مباحث فرهنگی نیز باید فراهم کنیم و به فضل الهی با توسعه ناحیه صنعتی به شهرک صنعتی و زمینه سازی جهت اشتغال و تولید بتوانیم‌ شرایطی را برای آرامش بیشتر مردم فراهم کنیم.

حضور دکتر فریدون عباسی در نماز جمعه کوهچنار

امام جمعه قائمیه به حوادث تلخ این ماه در تاریخ معاصر کشور اشاره کرد و اظهارداشت: در این ماه ترور رهبر معظم انقلاب، فاجعه جانسوز هفتم‌ تیر ماه و شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ نفر از خادمین ملت و همچنین ترور آیت الله صدوقی و همچنین حمله آمریکای پلید به هواپیمای ایرباس و شهادت مظلومانه ۲۹۰‌ نفر از هموطنان عزیزمان در هواپیما را در این ماه داریم.

حجت‌الاسلام انصاری با گرامیداشت هفتم تیر ماه از تلاشهای مجاهدانه حوزه قضایی شهرستان کوه‌چنار که شبانه روز دغدغه آنها اجرای عدالت و تامین امنیت و ایجاد آرامش برای مردم است قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا