اخبار ویژه

شروع به کار پیمانکار جاده قائمیه به راهدار

به گزارش چنارنیوز، قائمیه شاهراه ارتباطی جنوب به مرکز و شمال کشور است، اما در این جاده شاهد حوادث دلخراش زیادی بودیم که نمونه آن فوت دو خواهر و برادر خردسال بود که پنجشنبه گذشته سالگرد آنها برگزار شد.

حوادث رانندگی این محور همیشه بازتاب گسترده ‌ای داشته زیرا حوادث جاده قائمیه به راهدار واقعا دلخراش و سنگین بوده است.

محور قائمیه راهدار در سال ۱۳۹۶ به پیمانکار داده شد، که در اواخر سال ۹۸ به پیمانکار جدید سپرده شد و تاکنون در این محور خروجی قائمیه به سه راهی حاجی آباد تا حدودی تکمیل شده که هنوز کامل نشده ولی با این وجود خوشبختانه زیربار ترافیک است.

بیشتر بخوانید: چرا بیشترین حادثه از حاجی آباد تا پل بازرنگان است ولی پیشرفت فیزیکی این نقطه صفر است؟

حدود ۱۰ کیلومتر از ۱۸ کیلومتر محور قائمیه به راهدار که در محدوده شهرستان کوه‌چنار است هیچگونه پیشرفتی نداشته و بیش از ۹۰ درصد از حوادث رانندگی هم در این محدوده ۱۰ کیلومتری اتفاق افتاده است.

ولی حالا پیمانکار با پیگیری های مسئولان بویژه فرماندار و نماینده پای کار آمده و شروع به کار کرده تا این محور حادثه خیز و پرترافیک را تکمیل کند.

جاده قائمیه به راهدار به علت افتتاح جاده زیبا و استاندارد ابوالحیات به دشت ارژن و با داشتن مناظر طبیعی و چشم‌نواز کاربران جاده قائمیه به راهدار را زیاد و چون تعداد زیادی روستا نیز در این محور است باعث ترافیک در محدوده حاجی آباد تا راهدار شده است.

حالا با ادامه کار پیمانکار امیدواریم هرچه زودتر این محور تکمیل و مشکل این محور نیز برطرف شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا