آموزش و پرورش

۱۴ فروردین‌ماه؛ آغاز برنامه بازگشت کامل به فعالیت‌های حضوری در مدارس کوه‌چنار

امین غلامی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوه‌چنار: نظام آموزشی و تربیتی کشور بیش از این قدرت تحمل آسیب‌های ناشی از استمرار آموزش غیرحضوری دانش آموزان را ندارد.

۱۴ فروردین‌ماه، آغاز برنامه بازگشت کامل به فعالیت‌های حضوری در مدارس کوه‌چنار است.

با شیوع بیماری کرونا به دلیل سرعت و قدرت شیوع بیماری، عدم شناخت تخصصی بیماری و نبود آمادگی عمومی برای پیشگیری از بیماری، ضرورتاً فعالیت مدارس به صورت غیرحضوری ادامه یافت و با برنامه ریزی مناسب مسئولین، همت معلمان و همراهی خانواده‌ها و دانش آموزان، استمرار فعالیت‌های آموزشی به شکل مجازی پی گرفته شد.

هم اکنون به دلیل انجام واکسیناسیون عمومی، ارتقاء آگاهی‌های تخصصی و عمومی در مورد پیش گیری، کنترل و درمان بیماری از طرفی و از سوی دیگر آسیب‌های غیرقابل انکار تکیه بر فعالیت‌های مجازی از قبیل ترک تحصیل پنهان، تورم نمره، کاهش مهارت‌های اجتماعی، افزایش آسیب‌های روحی و روانی دانش آموزان و… لازم است هرچه سریع‌تر فعالیت دانش آموزان در ساحت‌های تربیتی شش گانه به شکل حضوری برگردد.

با توجه به تصمیمات ستاد کشوری کرونا و درنظر داشتن اولویت سلامت دانش آموزان با رعایت دستورالعمل‌های عمومی بهداشتی و برنامه ریزی در خصوص مشکلاتی از قبیل فعالیت مهدها و پیش دبستانی ها، ایمن سازی فضاهای آموزشی و… فعالیت کلیه مدارس شهرستان در همه پایه‌ها از چهاردهم فروردین‌ماه به شکل کاملاً حضوری خواهد بود/چنارنیوز

بیشتر بخوانید: اهدای ۲ عدد کپسول اکسیژن به همراه مانومتر به اورژانس ۱۱۵ شهرستان کوهچنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا