اخبار ایراناخبار ویژهکازرون

راهیابی هنرجویان قائمیه به مرحله کشوری

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش قائمیه هنرجویان هنرستان کارودانش اداره آموزش و پرورش قائمیه در مسابقات علمی و کاربردی به مرحله کشوری راه یافتند .

معاونت آموزش اداره در این خصوص گفت:یک دوره مسابقات علمی کاربردی به منظور تقویت بنیه علمی و شناسایی استعدادهای فنی و کاربردی هنرجویان در رشته های مختلف هنرستان در سطح استان برگزار شد که از این اداره تعداد ۱۶نفر از هنرجویان دختر و پسر شرکت نمودند که آزمون تئوری آن به میزبانی شهرستان کازرون برگزار شد .

بیت اله هوشمندی گفت:در این آزمون تعداد پنج نفر از هنرجویان قائمیه به مرحله عملی استانی راه پیدا کردند که پس از شرکت در آزمون علمی_عملی در مرکز استان به مرحله کشوری راه پیدا کردند که ،هنرجو یان مهدی جمالی در رشته برق صنعتی، علی اصغر زندی در رشته جوشکاری برق ، و حسن رفیعی گشتاسب در رشته نقشه کشی ساختمان از هنرستان کارودانش شهید نجفی و هنرجوی خانم ندا تیموری در رشته کامپیوتر از هنرستان شهید رضازاده موفق به کسب این رتبه شدند.

هوشمندی در خصوص زمان آزمون مرحله کشوری گفت؛ آزمون مرحله کشوری در دو مرحله برگزار میشود که مرحله تئوری آن در سوم اردیبهشت ۹۷ درشیراز و مرحله عملی آن در تیرماه ۹۷ در استان کرمان برگزار خواهد شد .

ایشان در پایان ضمن تشکر از دست اندرکاران این موفقیت گفت: از ریاست محترم این دو هنرستان ، عوامل اجرایی ، هنر آموزان و هنرجویان و ، اولیاء محترم هنرجویان که برای موفقیت در این آزمون تلاش نمودند تبریک و تقدیر بعمل می آید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا