اجتماعی

پویش به حرمت علی می‌بخشم موجب آزادی ۲ محکوم به قصاص در قیروکارزین و کوهچنار شد

رئیس کل دادگستری فارس گفت: ۲ محکوم به قصاص در ادامه پویش «به حرمت علی (ع) می بخشم» در قیرو کارزین وکوه چنار رهایی یافتند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در گفت‌وگو با میزان، از رهایی ۲ نفر دیگر از محکومان به قصاص نفس در استان فارس در حوزه های قضایی قیروکارزین و کوه‌چنار با جلب رضایت اولیاء دم و در نتیجه  تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف استان خبر داد.

وی یادآورشد: از ابتدای سال جاری  و در راستای پویش «به حرمت علی(ع) می بخشم» با رضایت گرفتن  از اولیاء دم، تاکنون ۶  فقره قصاص در استان به مصالحه ختم شده است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی گفت: در سال جاری تلاش در جهت جلب رضایت از اولیای دم پرونده‌های استیذان قصاص و استفاده هر چه بیشتر از  هسته‌های جهادی، مصلحان قرآنی  و معتمدین محلی  در امر سازش در دستورکار شورا‌های حل اختلاف قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان فارس تاکید کرد: بی شک، تلاش در جهت مصالحه و سازش، نقشی ارزنده و اثربخش در مسیر حل و فصل دعاوی و اختلافات و نیز ترویج فرهنگ عفو و گذشت در جامعه دارد که این امر از مهم‌ترین دستاوردهای این نهاد بوده که حاصل تلاش بی دریغ اعضا وکارکنان شوراهای حل اختلاف استان است.

بیشتر بخوانید: قلعه دختر بیشاپور در تنگ‌چوگان نیاز به حصارکشی دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا