اخبار ویژهبخش هادیگرکازرونورزشی

دوره‌های جدید مربیگری در قائمیه برگزار می‌شود

به گزارش چنارنیوز دوره مربیگری آمادگی جسمانی بانوان که در ۲۳ فروردین ۹۸ در شهر قائمیه شروع شده بود دیروز بعدازظهر به پایان رسید.

طهماسبی مسئول ورزش و جوانان بخش چنارشاهیجان و کوهمره در گفت‌وگو با چنارنیوز با بیان اینکه این اولین دوره مربیگی‌ای بوده که در سطح بخش برگزار میشود گفت: بخش چنارشاهیجان در استان اولین بخشی بوده است که توانسته دوره مربیگری را برگزار نماید.

طهماسبی افزود: در این دوره تعداد ۲۶نفر از بخش چنارشاهیجان ،نوراباد ممسنی شهرستان کازرون و شهرستان شیراز شرکت کرده اند.

طهماسبی با بیان اینکه در راستای علمی کردن ورزش در سطح بخش چنارشاهیجان و کوهمره در ماه های اینده دوره های مربیگری متعددی در بخش چنارشاهیجان برگزار میگردد اظهارداشت: این دوره‌ها بهترین فرصت برای ورزشکاران بخش چنارشاهیجان و کوهمره است که بتوانند در این دوره ها شرکت کنند و بتوانند مدارک مربیگری خود را دریافت کنند.

وی همچنین گفت: که دوره مربیگری درجه cفوتبال آقایان از روز سه شنبه ۳ اردیبهشت در بخش چنارشاهیجان برگزار که ظرفیت این دوره از ماههای قبل تکمیل شده است.

طهماسبی از برگزاری دوره های مربیگری آمادگی جسمانی درجه ۳آقایان، برایتونیک(بانوان)، فوتبال درجه cبانوان، داوری فوتبال سطح ۳آقایان و بانوان در اینده نزدیک در بخش چنارشاهیجان خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا