فرمانداری

منابع طبیعی ذخیره استراتژیک شهرستان و برای نسل آینده است

به گزارش چنارنیوز، فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با فرماندار کوه‌چنار دیدار کرد در این دیدار علی علیزاده فلسفه اصلی تشکیل یگان حفاظت را جلوگیری از تعرض به اراضی و منابع ملی و مقابله با قاچاق چوب عنوان کرد و افزود : نخستین اصل برای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی، فرهنگ سازی مناسب و اصولی و استفاده از مشارکت نیروهای مردمی است و برای تحقق این مهم راه درازی در پیش رو داریم.

دیدار فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با فرماندار کوه‌چنار

وی با قدردانی از تلاشهای رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی، توسعه یافتگی هر کشور را در حفظ و حراست از منابع طبیعی دانسته و خواستار جدیت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در حفظ وحراست ازمنابع طبیعی شد.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار با تاکید بر فرهنگ سازی گفت:منابع طبیعی ثروت عمومی است و همه باید تلاش کنند تا این ثروت ملی حفظ شده و به نسل های آینده انتقال داده شود.

علیزاده اصل منابع طبیعی را ذخیره استراتژیک شهرستان برای نسل آینده دانست و خاطر نشان کرد: حفظ و صیانت از منابع طبیعی نه تنها وظیفه دولت بلکه وظیفه و تکلیفی بر دوش آحاد ملت است.

وی با تاکید بر لزوم جدیت در برخورد با متخلفان و متجاوزان به املاک ملی و عمومی تصریح کرد: هیچ شخص، نهاد، دستگاه و ارگانی فراتر از قانون نیست و هر تخلفی در حوزه منابع طبیعی باید با جدیت پیگیری شود.

دیدار فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با فرماندار کوه‌چنار

فرماندار کوه‌چنار  ایجاد سازمان های مردم نهاد در راستای فرهنگ سازی و اگاهی رسانی را گامی مهم در راستای صیانت از اراضی عمومی دانست و یادآور شد: شهرستان کوه‌چنار از جوانان فعال، پویا و دلسوزی در این زمینه برخوردار است که می توانند کمک شایانی به این نهاد داشته باشند.

سید محمد صدرائی‌نژاد فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در این دیدار حفاظت از عرصه های جنگلی را ماموریت اصلی این یگان برشمرد و گفت : بی‌شک در راستای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود به شکل مطلوب استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بغض و تشویق بی‌امان فرهنگیان برای زحمات غلامی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا