اخبار ویژه

انیمیشن کارگردان چنارشاهیجانی به جشنواره نیویورک راه یافت

به گزارش چنارنیوز، “انیمیشن برد و باخت” به گارگردانی محمد صادق حسین‌پور از فرزندان چنارشاهیجان به جشنواره نیویورک راه یافت.

“انمیشن برد و باخت”با تکنیک سه بعدی رایانه ای تک قسمتی به مدت ۴ دقیقه به کارگردانی محمد صادق حسین پور از فرزندان چنارشاهیجان در صدا وسیمای فارس تولید شده است.

هدف از تولید این انیمیشن بازتاب عواقب جنگ و بیان اثرات سوء جنگ بر جسم، روان و روح کودکان است که به صورت روزمره شاهد آن در کشورهایی مانند سوریه هستیم که کودکان قسمتی ازاین حوادث ناگوار هستند .

این انیمیشن سعی در بیان گوشه ای از بلای خانمان سوز جنگ دارد و هدف آن شرکت در جشنوارهای داخلی و بین المللی برای بیان حقایق دردناک جنگ به زبان انیمیشن است که تا پایان تیرماه آماده پخش می شود.

نویسندگی این طرح برعهده محمدصادق حسین پور بوده و در این انیمیشن سعی شده فضای شبیه جنگ های کنونی شبیه سازی شود.

محمدصادق حسین پور دانشجوی ارشد سینما رشته کارگردانی،  مدرس موسسه آموزش عالی هنر شیراز که از سال ۸۸ تا کنون در تولید ۳ انیمیشن با شبکه فارس همکاری داشته و حدود ۱۲ سال است کار تولید انیمیشن انجام می دهد.

 گفتنی است: اولین همکاری وی انیمیشن کوتاه تک قسمتی “زنبور مهریان” به مدت۸  دقیقه بود و کار دوم او سریال انیمیشن” اسرار غار شاپور” در ۱۳ قسمت ۱۱ دقیقه ای به مدت ۱۴۳ دقیقه در مورد تاریخ کهن ساسانی به زبانی فانتزی و تخیلی که الان در مرحله تولید موسیقی است و انتظار می رود که از اول تابستان علاوه بر شبکه فارس از شبکه پویا و شبکه برون مرزی شما و شبکه دو سراسری پخش شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا