سیاسی

انتظار ما از مدیران برآورده شدن وعده ها است

امام جمعه کوه‌چنار گفت: انتظار ما از مدیران برآورده شدن وعده ها و آماده سازی زیرساختهای لازم برای پیشرفت شهرستان است.


به گزارش چنارنیوز، حجت الاسلام حسین انصاری امروز در خطبه نماز جمعه با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهارداشت: ایران اسلامی الگوی مقاومت برای دنیا بود.

امام جمعه کوه‌چنار با بیان اینکه جنگ تحمیلی علاوه بر خسارت ظاهری، برکات زیادی نیز برای کشور داشت، گفت: یکی از برکاتش این بود که ما قوی شدیم و امروز لقب ایران قدرتمند را گرفته ایم.

حجت الاسلام انصاری با تاکید بر اینکه ما اهل جنگ نیستیم افزود: ما در جنگ تحمیلی ایستادیم دفاع کردیم چون ما اهل دفاع هستیم و امروز نیز در مقابل زورگویی استکبار می‌ایستیم.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در کشور گفت: در جنگ تحمیلی کل کشورها علبه ما بودند ولی با قدرت ایمان و ابستادگی رزمندگان پیروز شدیم.

خطیب جمعه کوه‌چنار خواستار توجه بیشتر مسئولان به نیازهای شهرستان کوه‌چنار شد و افزود: انتظار ما از مدیران براورده شدن وعده ها و آماده سازی زیرساختهای لازم برای پیشرفت شهرستان است.

در نماز جمعه امروز دکتر فریدون عباسی نماینده کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرکل ورزش و جوانان و مسولان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند و از علی پورقیومی فرهنگی جوانی که رتبه یک کنکور کارشناسی ارشد را کسب کرده بود نیز تقدیر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا