آموزشبخش هافرهنگیکازرون

بازدید دانش آموزان مدرسه شاهد از شعبه شهید امام دوست کازرون

به گزارش چنارنیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس در راستای ایجاد گفتمان و ترویج مفاهیم تامین اجتماعی ، صبح روز شنبه ٢٨بهمن ماه ٢٣ نفر از دانش آموزان مدرسه شاهد کازرون با حضور در شعبه تامین اجتماعی این شهرستان از نزدیک با فعالیت ها و خدمات این سازمان آشنا شدند.

 

برپایه این  گزارش منتصری ؛ رییس شعبه کازرون در ابتدای این بازدید ضمن معرفی سازمان تامین اجتماعی بعنوان بزرگترین سازمان بیمه ای کشور گفت: تامین اجتماعی از ابتدای تولد تا حتی بعد از فوت بیمه شدگان خدمات و تعهدات خود را به آنها ارایه می نماید .

 

وی همچنین با معرفی خدمات ١٩گانه تامین اجتماعی اظهار داشت :  کمک هزینه ازدواج ، غرامت ایام بیماری ، بارداری ، نقض عضو ، وسایل کمک پزشکی ، خدمات درمانی و پرداخت مستمری از جمله حمایت های اصلی تامین اجتماعی در قبال بیمه شدگان است.

در ادامه این بازدید دانش آموزان به طرح سئوالات خود پرداختند و از نزدیک با واحدهای مختلف شعبه کازرون آشنا شدند و پس از آن بسته آموزشی تهیه شده توسط معاونت فرهنگی شامل لوح فشرده ، بروشورهای معرفی بیمه زنان خانه دار ، بیمه اختیاری و حرف و مشاغل آزاد و معرفی شعب تامین اجتماعی به ایشان تقدیم شد.

 

بر پایه همین گزارش کارشناسان تامین اجتماعی شعبه کازرون نیز در کلاس های درس مدرسه زینب کبری (س) حاضر شدند و به تشریح و تبیین اهداف ، رسالت ها و ماموریت های سازمان تامین اجتماعی پرداختندو به سئوالات دانش آموزان پاسخ گفتند.

 

گفتنی است قرار است ۶۶ تور بازدید دانش آموزی در قالب گروه های ٢٣ و ۴۶ نفره پیشتاز دانش آموزی از شعب ٣۴ گانه تامین اجتماعی فارس بازدید نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا