حوادث و انتظامی

اراذل و اوباش سابقه دار در کوه‌چنار زمین گیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار از دستگیری فردی اراذل و اوباش معروف و سابقه دار خبر داد که حین دستگیری یکی از ماموران این فرماندهی را مجروح کرد.

به گزارش چنارنیوز، سرهنگ لطف الله محمدی با بیان اینکه در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به جرح یکی از شهروندان با قمه و متواری شدن فرد ضارب در چهارم شهریور ماه سال جاری، موضوع شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت وی افرود: شب گذئمته (پنجم شهریور) ماموران انتظامی با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی موفق شدند مخفیگاه فرد ضارب ۲۰ ساله که از اراذل و اوباش معروف و سابقه دار است را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل اختفا متهم اعزام شدند، گفت: حین دستگیری، فرد ضارب با سلاح سرد جانشین انتظامی ابن شهرستان را مجروح و راهی بیمارستان کرد.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه جانشبن انتظامی از بیمارستان ترخیص و حال مراجی وی رضایت بخش است، گفت: فرد اراذل و اوباش که سوابق زیادی در زمینه شرارت دارد پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

این مقام انتظامی با هشدار به اراذل و اوباش، عنوان کرد: امنیت و آرامش مردم در شهرستان کوہ جنار خط قرمز پلیاست و نیروی انتظامی برای تحقق این امر مهم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:
تشریح نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کوه‌چنار
دستگیری سارق سیم و کابل مخابرات با ۱۱ فقره سرقت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا