اخبار ویژه

وضعیت کوه‌چنار، کازرون و نورآباد ممسنی همچنان نارنجی است

به گزارش چنارنیوز، قاسمپور معاون استاندار فارس با اعلام این خبر گفت: شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی شیوع ویروس کرونا نیز شامل استهبان، ارسنجان، آباده، لارستان، اوز، خنج، خرمبید، شیراز، سروستان، قیر و کارزین، کوه چنار، سپیدان، بوانات، جهرم، خفر، کازرون، فیروزآباد، بختگان، بیضا، ممسنی، رستم، زرقان، سرچهان، پاسارگاد، نی‌ریز و گراش است.

وی ادامه داد: در شهرهای دارای وضعیت قرمز گروه های شغلی یک، در شهرستان های دارای وضعیت نارنجی گروه شغلی یک و ۲ و در شهرستان های دارای وضعیت زرد گروه شغلی یک، ۲ و سه فعال هستند. همچنین در شهرستان‌های قرمز حداکثر یک سوم کارکنان، شهرستان‌های نارنجی تا یک دوم و شهرستان‌های زرد تا ۲ سوم کارکنان در محل کار حضور دارند.

قاسمپور افزود: در دستگاه های ارایه دهنده خدمات ضروری مرتبط با ماموریت های اساسی در شهرستان های قرمز یک دوم کارکنان، شهرستان های نارنجی ۲ سوم کارکنان و در شهرستان های زرد تمام کارکنان باید حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: در خصوص محدودیت‌های تردد خودرویی، ممنوعیت تردد شبانه ساعت ۲۱ تا چهار صبح صرفاً در شهرهای قرمز و نارنجی بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت تداوم دارد که در استان فارس این ممنوعیت در شیراز تداوم خواهد داشت.

قاسمپور افزود: ممنوعیت ورود خودروهای شخصی غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان برقرار است و جریمه ۵۰۰ تا یک میلیون تومانی به دنبال دارد؛ در شهرستان‌های زرد نیز محدودیت تردد خودرویی نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا