اجتماعیاخبار ویژهکوه‌چنار

جاده قائمیه به پل‌بازرنگان دوباره قربانی گرفت! / جوابگو پیدا می‌شود!

به گزارش چنارنیوز، جوان کوه‌چناری که جمعه ۱۲ آذر در حادثه محور قائمیه راهدار در روستای حکیم باشی در اثر تصادف خودرو سمند و وانت‌پیکان در بیمارستان بود شوربختانه امشب فوت کرد.

جاده قائمیه راهدار که البته بیشتر حوادث این محور از قائمیه تا پل بازرنگان اتفاق می‌افتد، هر ماه شاهد چند فقره تصادف منجر به فوت در این مسیر هستیم و آمار تلفات این جاده دیگر بسیار نگران کننده است.

براستی چه نوش دارویی خواهد توانست مرهم دل داغ دیده مادر و پدری باشد، که فرزند جوان‌شان را در محور پرتردد و مرگ آور قائمیه راهدار از دست داده است.

مردم همچنان امیدوارند مسئولان مربوطه خواسته به حق آنان را اجابت کرده و با نظر مساعد دستور ساخت و اصلاح این محور را صادر کنند.

هرچند شرایط به گونه ایست که به نظر می رسد همچنان باید منتظر ماند و به نظاره نشست که تا چه زمان جان مردم و مسافرین این محور برای مسئولان مهم است و چه وقت می‌خواهند اقدامی عملی برای کاهش آمار داغدار شدن خانوارها در این محور انجام دهند.

مردم منطقه شابیر انتظار دارند تا سرانجام کابوس جاده مرگ در ذهن مردم به رؤیایی خوش تبدیل‌شده و بالاخره وعده تکراری مسئولان محلی و استانی و کشوری برای ساماندهی این محور پرحادثه هر چند بسیار دیر، اما در نقطه‌ای به تحقق برسد.

بیشتر بخوانید: پایان آذرماه آخرین مهلت تحویل سوخت به ماشین‌های کشاورزی بدون پلاک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا