حوادث و انتظامی

نیروی انتظامی و سپاه مکمل یکدیگر در ارتقاء امنیت اجتماعی هستند

فرمانده انتظامی کوه‌چنار گفت: نیروی انتظامی و سپاه مکمل یکدیگر در ارتقاء امنیت اجتماعی هستند.


به گزارش چنارنیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوم لطف الله محمدی در جلسه ای که با حضور سرهنگ پاسدار امیری فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران در ستاد فرماندهی برگزار شد، گفت: سپاه و ناجا به عنوان دو نیروی محافظت کننده از نظام و دستاورد‌های انقلاب تا پای جان ایستاده اند.

وی بیان داشت: دستگاه های امنیتی تلاش و جدیت روز افزونی در برقراری احساس امنیت و آرامش در شهرستان دارند و در این راستا نیز از توان و ظرفیت همه دستگاه ها و مردم استفاده می کنند.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار تصریح کرد: نیروی انتظامی و سپاه دو نهاد خدمتگذار مردم و مکمل یکدیگر هستند و به واسطه همین هماهنگی‌ها می‌توان از آسیب‌های اجتماعی در جامعه جلوگیری کرد.

سرهنگ محمدی افزود : سپاه به عنوان نیرویی افتخار آفرین در سرتاسر میهن اسلامی است و تلاش‌های آنان در پاسداری از ارزش های اسلامی، با ارزش و قابل تحسین است.

در ادامه سرهنگ پاسدار علی امیری فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان کوه چنار ضمن تقدیر از فرماندهی و کارکنان انتظامی این شهرستان در برقراری امنیت مطلوب، بیان داشت : اقتدار، منزلت، امنیت، ایمنی، عدالت و نظم و قانون در جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی دستگاه‌های امنیتی است و ما شاهد ارائه یک تصویر شایسته از نیروهای نظامی و انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و همه مردم گواه تلاش و فداکاری های شایسته دستگاه های امنیتی و دعاگوی این نیروهای خدوم هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا