اجتماعیکوه‌چنار

لانه منقل داران در کوه‌چنار در هم کوبیده شد

به گزارش چنارنیوز، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوه‌چنار با بیان اینکه طرح برخورد با معتادان، خرده فروشان، توزیع کنندگان و منقل خانه ها با جدیت در کوه‌چنار اجرا می شود، گفت: طی چند روز گذشته طرح جمع آوری منقل خانه ها را با شدت بیشتری در کوه‌چنار دنبال کردیم و درچند شب گذشته چندین منقل خانه متلاشی و تعدادی بازداشت و عده کثیری معتاد که در منقل خانه ها در حال استعمال مواد مخدر بودند روانه کمپ های ترک اعتیاد شده اند.

رضا حسن زاده از دستگیری چندین معتاد و خرده فروش موادمخدر و معتاد در نتیجه دستور دادستانی و عملیات پلیس موادمخدر فرماندهی انتطامی کوه‌چنار خبر داد و تصریح کرد: این طرح را بدون وقفه دنبال می کنیم.

جمع‌آوری این گروه از هنجارشکنان در شهرستان کوه‌چنار نیازمند هم‌افزایی و هم‌گرایی همه ادارات و نهادهای مرتبط با امر مبارزه با مواد مخدر است و امید است همه مدیران ادارات و نهادهای مربوطه با هماهنگی و همدلی در این خصوص اقدامی موثر انجام دهند.

وی افزود: ذکر این نکته ضروری است که مقابله و جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر از سطح ‌کوه‌چنار به تنهایی کفایت نمی‌کند و در کنار آن باید اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی درخوری انجام شود، همچنین، گسترش مراکز تفریحی و سرگرمی در سطح شهرستان کوه‌چنار برای ارائه خدمات به جوانان نیز می‌تواند اقدامی موثر در کاستن از آمار معتادان این شهر باشد.

دادستان عمومی و انقلاب کوه‌چنار تاکید کرد: همانطور که در مهار و مدیریت موج اول کرونا مردم نقش مهمی داشتند معتقدیم در عرصه مبارزه با مواد مخدر نیز اگر مردم ما را کمک کنند، آن وقت می‌توان به مهار مواد مخدر در جامعه امیدوار بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا