هلال احمر

دیدار فرماندار شهرستان کوه‌چنار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان

به گزارش چنارنیوز، سید محمود هاشمی فرماندار شهرستان کوه‌چنار با حسین درویشی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان دیدار و درباره مسایل مربوط به حوزه ماموریت های هلال احمر در سطح شهرستان بحث و تبادل نظر کردند.

دیدار فرماندار شهرستان کوه‌چنار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان

فرماندار شهرستان کوه‌چنار در این دیدار با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر در بهبود و ارتقای خدمات امدادی و نجاتی در شهرستان کوه‌چنار و بهبود وضعیت سلامتی مردم این منطقه خواستار احداث پایگاه امداد بین جاده ای شد.

وی از جمعیت هلال احمر خواستار همکاری در بحث کمک به بیماران صعب العلاج در شهرستان کوه‌چنار شد و گفت: این درخواست با هدف ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و پشتیبانی به افرادی که نیاز دارند، اعم از بیماران صعب العلاج صورت گیرد.

درویشی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان نیز با ارائه گزارش عملکرد این جمعیت در شهرستان خواستار در اختیار قرار دادن زمین برای احداث ساختمان اداری و انبار این جمعیت در شهرستان شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس از عملکرد بسیار خوب و موثر جمعیت هلال احمر در شهرستان کوه‌چنار تقدیر کرد و به خاطر تلاش‌های مستمر و بی وقفه اعضای این جمعیت در ارائه خدمات امدادی، بهداشتی، درمانی و پشتیبانی به افرادی که نیاز دارند، تشکر و قدردانی کرد و گفت: این شهرستان جز پنج شهرستان برتر استان است.

شتر بخوانید: حکایت نقش برجسته ۱۷۰۰ ساله ی تنگ قندیل چنارشاهیجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا