کنارتخته و کمارج

ماجرای دعوت نشدن شهردار سابق کنارتخته به آیین معارفه شهردار جدید

به گزارش چنانیوز، آیین معارفه شهردار کنارتخته ۲۷ خرداد درحالی برگزار گردید که شهردار سابق باید طبق عرف هر آیین تکریم و معارفه دعوت می‌شد قضیه از اینجا جالب‌تر میشود که هر کسی مقصر دعوت نشدن شهردارسابق را دیگری معرفی می‌کند.

شهردار سابق این شهر در گفتگوی تلفنی با خبرنگار چنارنیوز از دعوت نشدنش به این آیین گلایه کرد و با بیان اینکه بعد از ۱۶ ماه خدمت به مردم خون‌گرم کنارتخته رسم ادب بود به این آیین دعوت می‌شدم گفت: این حق مدیر است حداقل برای خداحافظی با همکاران خود در این آیین حضور داشته باشد.

شهردار سابق کنارتخته افزود: احساس می‌کنم برخی‌ها از بیان حقایق در این آیین هراس داشتند وگرنه چه اشکالی دارد از من دعوت می‌شد.

وی با بیان اینکه برای اولین‌بار است که چنین چیزی می‌بیند اظهارداشت: در اتاق شهردار قفل بود و من باید تحویل می‌دادم که چنین نشد.

شیبانی با گلایه از مجموعه شورای شهر و شهرداری کنارتخته مقصر اصلی دعوت نشدن خود به این آیین را فرمانداری عنوان کرد که خبرنگار چنارنیوز این قضیه را از معاون سیاسی فرمانداری شهرستان کازرون جویا شد که مرادی در پاسخ اظهارداشت: دعوت‌نامه‌های این آیین با مجموعه فرمانداری و بخشداری نبوده است.

معاون سیاسی فرمانداری ادامه داد: ما برای شهردار سابق لوح و هدیه آماده کرده بودیم که در جلسه شورای اداری شهرستان از وی تجلیل می‌شود.

هردار سابق کنارتخته این تجلیل در شورای اداری را “نوش‌دارو پس از مرگ سهراب” دانست.

رئیس شورای شهر کنارتخته نیز در گفتگوی تلفنی با خبرنگار چنارنیوز با بیان اینکه تصور شورای شهر این بوده که فرمانداری این دعوت را انجام داده و ما دیگر لازم نیست این دعوت را انجام بدهیم افزود: مجموعه شورای شهر به شهردار سابق نیز زنگ زدند که وی گوشی را جواب نداده است.

شهردار سابق کنارتخته همچنین هرگونه تماس از شورا را تکذیب و گفت: مجموعه شورای شهر کنارتخته هیچگونه تماسی با من نداشته است.

یادآور می‌شویم آیین تکریم شهردار سابق شهرکنارتخته و معارفه شهردارجدید دوشنبه ۲۷ خرداد باحضور داریوش دهقان فرماندارشهرستان کازرون،دکترهاشمی دبیراعتدال وتوسعه فارس ،شورای اسلامی شهرستان کازرون ،کنارتخته وخشت وروسای ادارات شهرستان کازرون، خانواده شهیدخرسند و مردم شریف شهرکنارتخته برگزارگردیده بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا