کوه‌چنار

نابسامانی وضعیت اینترنت ADSL کام کوهچناری ها را تلخ کرد

هرگونه وقفه یا کندی سرعت در عصر اینترنت، می‌تواند نارضایتی کاربران را به همراه داشته باشد که البته بروز این مسئله برای ما چندان ناآشنا نیست


به گزارش چنارنیوز،نامطلوب بودن خدمات اینترنت ADSL در کوهچنار سبب نارضایتی اکثر مشترکین مخابرات و بروز مشکلات متعدد برای مردم این شهرستان شده است.

کندی سرعت و قطعی مکرر اینترنت مخابرات قصه پر غصه و تکراری مردم شهرستان کوهچنار به خصوص روستایی ها است که در عصر ارتباطات که اینترنت پر سرعت یکی از نیاز های هر شهروند ایرانی است که سختی تحمل کندی سرعت اینترنت مخابرات و همراه تحمل قرنطینه را در این روز‌های کرونایی سخت و طاقت‌فرسا میکند.

گرانی اینترنت همراه یکی از دلایلی است که باعث میشود مردم بیشتر به سوی اینترنت خانگی روی آورند.

کندی سرعت و قطعی اینترنت داد و ستد مردم و مسائل آموزشی و سرگرمی را تحت تاثیر خود قرار داده است که نمونه آن کارگاه دوزندگی در حومه روستای پاپون بود که به دلیل کندی سرعت کارگاه را به خارج از شهرستان انتقال داد.

یکی از روستایی‌ها در مصاحبه با چنارنیوز گفت:”دانشجویی هستم که در حین برگزاری امتحانات اینترنت قطع شد و زحمات چند ماهه به هدر رفت”.

نبود مرکز مخابرات کافی و زیر ساخت‌های کافی و فرسوده بودن تجهیزات مخابراتی باعث شده تا سرعت اینترنت کمتر از سرعت استاندارد کشور باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا