ورزش و جوانانورزشی

روند ساخت پروژه استخر قائمیه آغاز شد

به گزارش چنارنیوز، پروژه استخر قائمیه با استفاده از ظرفیت خیر ارزشمند شهرستان دکتر متوسل با اعتباری بالغ بر ۱۲۶ میلیارد ریال شروع به کار کرد.

طهماسبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوه چنار با بیان اینکه پس از انعقاد تفاهمنامه با دکتر متوسل خیر ارزشمند شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان که با حضور دکتر عباسی نماینده محترم شهرستان و دکتر حاجی زاده مدیرکل محترم شهرستان در آذر ماه گذشته انجام شد مراحل تعین پیمانکار و واگذاری این پروژه به پیمانکار انجام شد و این پروژه پس از توقف چندین وقته با استفاده از ظرفیت خیر ارزشمند شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۲۶ میلیارد ریال شروع به کار کرد.

طهماسبی افزود در تفاهمنامه فی مابین دکتر متوسل و اداره کل ورزش و جوانان استان ساخت یک سالن ورزشی چند منظوره در تعهد اداره کل ورزش و جوانان استان بوده است که الحمداالله این پروژه هم در ماه گذشته آغاز به کار کرده است و پیشرفت ۱۰ درصدی داشته است.

طهماسبی با بیان این که ساخت این دو پروژه ورزشی بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه دارد افزود مدت زمان ساخت این دوپروژه ۱/۵ سال میباشد که به یاری خداوند هر دو پروژه تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید و با افتتاح این پروژه ها حرکت عظیمی در راستای ارتقای زیر ساخت ها و افزایش سرانه ورزشی شهرستان صورت میگیرد.

در پایان طهماسبی از زحمات و حضور خیر ارزشمند دکتر متوسل دکتر عباسی نماینده محترم شهرستان دکتر حاجی زاده مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان مهندس علی زاده فرماندار محترم شهرستان حاجی آقا آزاده مسئول محترم دفتر نماینده که در راستای انعقاد این تفاهمنامه همکاری داشته اند تقدیر و تشکر کرد.


بیشتر بخوانید:
استخر قائمیه به کمک خیر نیک اندیش کوه‌چناری ساخته می‌شود


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا