اجتماعیاخبار ویژهبخش هافرهنگیکازرون

گلایه شهروندان قائمیه از قطعی تلفن و جواب مسوولان

به گزارش چنارنیوز، مهدی زمانی با بیان اینکه هیچ کدام از کافوهای مرکز قائمیه در بدو ورود اینجانب به عنوان مسئول مرکز مخابرات قائمیه دارای قفل نبوده‌اند اظهارداشت: اینجانب در بدو ورود برای هر ٣٠ تا کافوی موجود در سطح شهر قائمیه درخواست قفل داده‌ام ولی پاسخی که از مسئولان وقت شنیدم اینکه آنها هم درخواست به مرکز استان داده اند و همچنان بودجه ای به این کار تخصیص داده نشده است.

وی ادامه داد: در دی ماه سال ٩٧ سه عدد از کافوهای شهر توسط افراد ناشناس تخریب شد و به سرقت رفت و آن وقت بود که جناب مهندس رنجبری مدیر وقت مخابرات شهرستان تعداد ٢۶ عدد قفل کتابی جهت تجهیز تعدادی از کافو ها تحویل اینجانب دادند و روی تعدادی از کافو ها نصب گردید.

زمانی این تعداد قفل را کافی ندانسته و افزود: میزان ١٢٣ هزار متر سیم هوایی (فقط سیم هوایی) به جز کابل های خاکی که توسط دیگر ادارات محترم شهر قائمیه در حفاری هایی که داشته اند تخریب شده است وارد مرکز قائمیه شده و توسط نیروهای واحد شبکه هوایی مرکز کشیده شده است.

مسئول مرکز مخابرات قائمیه با بیان اینکه با وجود تجهیز کافو ها به قفل کتابی در دو ماه گذشته ۵ عدد از کافو های مخابرات سرقت شده و  همچنین چهار روز قبل کابل ١٠٠٠ رشته ای مربوط به خیابان معلم ساعت ٢ عصر در چشم روز زیر پل چهار راه اولاد به سمت خیابان معلم توسط افراد ناشناس بریده شده وهمچنین  با توجه به اینکه هر کافو حداقل تعداد ۴٠٠ مشترک راپوشش میدهد طبیعی می باشد که مردم به اشتباه از مخابرات ناراضی باشند.

وی گفت: وقتی کافو ای سرقت میشود ابتدا خود مخابرات متضرر میگردد و بعد عموم مردم به دلیل اینکه اولا هر کافو حداقل ٢ ماه طول میکشد تا درست شود و این خود به ضرر مخابرات می باشدو ثانیا هر کافو حداقل ١۵ میلیون برای مخابرات هزینه تعمیر دارد پس عملا خود مخابرات اولین کسی است که در این مساله خسارت می بیند.

زمانی از شهروندان خواست هر راهی که به نظرشان در جهت جلو گیری از این سرقت ها به ذهن‌شان می رسد بفرمایند تا مرکز مخابرات قائمیه اجرا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا