اجتماعیکوه‌چنار

قرارگاه مبارزه با سرقت، اقدامی مؤثر و هدفمند در کاهش وقوع جرایم

فرمانده انتظامی شهرستان “کوه چنار” با اشاره به انتظار مردم از پلیس در کاهش وقوع سرقت در جامعه، گفت: تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت اقدامی کاملا مؤثر و هدفمند در راستای کاهش جرایم است.


به گزارش چنارنیوز، سرهنگ دوم “لطف الله محمدی” در جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت و در جمع اعضاء شورای تأمین و شورای اداری شهرستان بر لزوم توجه به مصوبات و اولویت‌های قرارگاه مبارزه با سرقت تاکید کرد.

وی گفت: خوشبختانه از ابتدای تأسیس فرماندهی انتظامی شهرستان کوه‌چنار تاکنون به همت و تلاش فرماندهان، مدیران و کارکنان انتظامی برای توسعه و گسترش امنیت در حوزه‌های مختلف، شاهد بهبود شاخص‌های امنیتی در سطح شهرستان بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان “کوه چنار” گفت: قرارگاه مبارزه با سرقت اقدامی موثر و هدفمند در راستای کاهش وقوع جرایم و ارتقاء شاخص‌های امنیتی در سطح شهرستان بوده است.

سرهنگ دوم “محمدی” برقراری امنیت در جامعه را رسالت خطیر نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف با افرادی که امنیت اجتماعی را به مخاطره بیاندازند برخورد قانونی خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار ضمن تاکید بر اجرای دقیق مصوبات قرارگاه مبارزه با سرقت، یاد‌آور شد: مسؤل سازی نهاد های دولتی، پیش بینی، پیشگیری و مقابله با سرقت‌ها به عنوان مهمترین محور قرارگاه بایستی مورد توجه همه‌ مسؤلین باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا