مذهبیناحیه مقاومت سپاه

از توجه به نسل جوان تا لزوم شناخت جنگ ترکیبی

به گزارش چنارنیوز، به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، مراسم بزرگداشتی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی

فرماندار شهرستان کوه‌چنار در این مراسم گفت: اعتقاد صادقانه به نقش مردم، امت اسلامی، مردمداری و مردم یاری از ویژگی های بارز آن شهید برجسته بود که باید برای نسل جدید تبدیل به الگو شود.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی عشق به مجموعه ملت ایران داشت، اظهارکرد: وی عشق به مردم را از مکتب اهل بیت فرا گرفت و در ادامه این مسیر روشن نیز با شهادتش زنده بودن انقلاب اسلامی را به جهانیان ثابت کرد.

دکتر قناعتی مدیر کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در یادواره “سرداران مقاومت و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی” به تشریح ویژگی های برجسته شهید سلیمانی پرداخت و افزود: حاج قاسم سلیمانی دارای نبوغ و استعدادهای ویژه ای بود که از همان اوان جوانی در رفتارهای وی پدیدار می شد.

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی

وی به اتفاقات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: در مورد جنگ شناختی تحقیق کنید امروز پیشرفته ترین جنگ شناختی در جهان است که دشمن با این جنگ با قدرت به جنگ با ما آمدند.

قناعتی خواستار توجه به نسل جوان شد و گفت: جوانان را دریابیم و حرف هایشان را بشنویم و گره‌های ذهنشان را باز کنیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ما برای استفاده از فضای مجازی باید برنامه‌ریزی صحیح کنیم‌ افزود: بخاطر کج سلیقه بودن برخی خواص به دشمن کمک می شود.

مراسم سومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی

قناعتی ادامه داد: پناهگاه بچه هایمان باشیم و اگر جوانان ما نظرشان با ما فرق می‌کند بنشینید و به نظراتشان گوش کنید و آنها را با صبر و حوصله راهنمایی کنید.

مدیر کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس تصریح کرد: در دوره‌ای هستیم که باید یا در صف عاشورایی‌ها و انقلابی‌ها باشیم یا در جبهه مقابل و نمی‌شود بی‌تفاوت باشیم چرا که سکوت به منظور قرارگیری در جبهه دشمن است.

بیشتر بخوانید: آیین بزرگداشت شهدای عملیات کربلای ۴ و روز شهرستان کوه چنار برگزار شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا