امام جمعه

حمایت از تولیدات داخلی وظیفه است

امام جمعه کوه‌چنار گفت: امروز حمایت از تولیدات داخلی وظیفه است، اما تولیدکنندگان نیز باید توجه داشته باشید کیفیت محصولات خود را بالا ببرند.


به گزارش چنارنیوز، حجت‌الاسلام سید محمد علی شهیم در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به نقش و اهمیت نیروهای مسلح اظهارداشت: اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه بزرگترین جهاد همه جانبه نیروهای مسلح ما است.

وی گفت: لازمه اخراج آمریکا از منطقه برجسته سازی و تبدیل کردن این موضوع به گفتمان در منطقه و کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین شهیم با تاکید بر اینکه امنیت کشور امروز متکی به توانمدی‌های ‌داخلی است افزود: ایران اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته گدایی امنیت نکرده و نتیجه آن استقلال امروز در زمینه‌های دیگر مثل اقتصاد و … است.

خطیب جمعه کوه‌چنار در ادامه با بیان اینکه اگر چه گاهی دچار لرزه‌هایی در امنیت شده‌ایم اظهارداشت: امنیت مستقل کشور ایران اسلامی می‌تواند الگوی مناسبی برای منطقه باشد.

وی گفت: وقتی کشورهای اروپایی و منطقه‌ای مثل عربستان، امارات و آذربایجان امنیت‌شان متکی به دیگران است پس بهتر است احساساتی نشوند و آبروی خود را بیشتر از این نبرند.

شهیم با بیان اینکه کسانی که در امنیت مستقل نیستند حرفی در زمینه‌های دیگر هم ندارند اظهارداشت: امروز کشور ما علاوه بر تامین امنیت خود دیگر کشورهای منطقه هم را حمایت می‌کند.

خطیب جمعه کوه‌چنار با یادآوری اینکه شرکت‌های کره‌ای با شروع تحریم در سال ۹۷ کشور را ترک کردند گفت: امروز با تکیه به توان داخلی تولیدات وسایل داخلی به خوبی صورت می‌گیرد.

وی تاکیدکرد: امروز وظیفه ما حمایت از تولیدات داخلی است اما تولیدکنندگان نیز باید توجه داشته باشید کیفیت محصولات خود را بالا ببرند.

شهیم با بیان اینکه هم‌افزایی بین سه قوا روز به روز بیشتر می‌شود تصریح کرد: مبارزه با فساد سرلوحه کار مسؤولان باشد.


امام جمعه کوه‌چنار به هفته نیرو انتظامی اشاره کرد و اظهارداشت: امنیت و آرامش در شهرستان نتیجه زحمات این عزیزان است.

وی در پایان خواستار فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ جنگل شد و افزود: درختان بلوطی که میراث آیندگان است نباید به دست سودجویان از بین رود.

بیشتر بخوانید:گزارش تصویری/پیاده روی عزاداران حضرت امام رضا (ع) در کوه‌چنار برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا