سیاسیکوه‌چنار

شروع به کار نمایندگی دفتر ثبت احوال در کوه‌چنار/ به زودی ثبت احوال نیز به طور کامل مستقل می‌شود

به گزارش چنارنیوز، مدیر کل ثبت احوال استان، فرماندار، امروز با حضور امام جمعه، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان و استان نمایندگی دفتر ثبت احوال در کوه‌چنار افتتاح شد.

انصاری مدیر کل اداره ثبت احوال فارس در این آیین با اشارا به اهمیت و حساسیت اداره ثبت احوال اظهارداشت: تاخیر در این افتتاح به این دلیل بوده که بتوانیم با یک اداره مستقل که کد ملی مربوط به شهرستان را داشته باشد شروع به کار کنیم.

وی با اظهار امیدواری از اینکه تا دو الی سه ماه آینده اداره ثبت احوال شهرستان کوه‌چنار به طور کامل مستقل خواهد شد افزود: با شرایط و همدلی خوبی که در شهرستان کوه‌چنار وجود دارد باید مسائل و مشکلات را حل کنیم که نتیجه آن خدمت مطلوب و رضایتمندی خواهد شد.

مدیر کل ثبت احوال فارس با بیان اینکه رسالت اصلی ما خدمتگذاری بی منت و همیشه در سرلوحه اصلی کار ما قرار داد گفت: خوشحالیم ثبت احوال فارس توانسته در جشنواره شهید رجایی هر سال دستگاه برتر و در حوزه ارزیابی ارباب رجوع برتر شناخته شود.

علی علیزاده فرماندار کوه‌چنار در این جلسه با بیان اینکه افتتاح اداره ثبت احوال شهرستان کوه‌چنار و استقرار دیگر ادارات ، از جمله اقدامات مؤثر نظام و دولت در سال‌های اخیر در این شهرستان بوده که این امر بیانگر توجه مسئولان به مناطق محروم و تلاش در جهت رفع مشکلات مردم این مناطق است.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی دقیق باید نسبت به اولویت بندی مسائل و مشکلات اقدام و نسبت به رفع آنها تدابیر لازم اتخاذ شود، گفت: صدور شناسنامه، ثبت فوتی و دیگر خدمات ثبت احوال از امروز در شهرستان انجام می‌گیرد.

اداره ثبت احوال شهرستان کوه‌چنار در محله اردشیری قائمیه بعداز پل هوایی نرسیده به کوچه جهادکشاورزی است.

بیشتر بخوانید: نیاز امروز جامعه مدیر انقلابی است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا