اجتماعیاخبار ویژهبخش هاسیاسیکازرون

حل مشکلات در گرو مدیریتهای شجاعانه و جهادی است

به گزارش چنارنیوز، پیمان قرمزی فعال بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه قائمیه با گرامی داشت هفته کرامت، اظهار داشت: دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است که آغازش با ولادت حضرت معصومه(علیهالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) می‌باشد، یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره امام جمعه شهید کازرون حجت الاسلام شیخ محمد خرسند، به نشست صمیمانه رمضانی تشکل های دانشجویی با ایشان اشاره و بیان کرد: چند روز قبل از شهادت تحت عنوان دیدار تشکل های دانشجویی خدمت ایشان رسیدیم و که با سعه صدر سخنان دانشجویان را شنید و حقیقاّ می توان ایشان را جزو مسئولان محدودی دانست که برخلاف دیگران همیشه دعوت مجموعه های دانشجویی را پذیرفته و تندترین نقدها را با “بیان لیّن” پاسخ می دادند.

قرمزی در بخش دیگری از سخنان خود، بیانیه گام دوم را ترسیم کننده مسیر آینده انقلاب اسلامی عنوان و بیان داشت: مقام معظم رهبری در این بیانیه سعی دارند فضای امیدوارکننده و چشم‌اندازی قابل حصول را بیان کنند و تأکید دارند که دشمن اتفاقا آن‌چه که هدف قرار داده همان امید ملت است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: نقطه‌ی انحطاط انقلاب زمانی ا‌ست‌ که مردم و به‌خصوص جوانان امید خود را از دست بدهند.

وی خاطرنشان کرد: مسئله بعد اینکه با توجه به رهنمودهای رهبری که ایشان همواره تاکید دارند راه حل مسائل کشور نه جنگ است و نه مذاکره! بلکه حل مشکلات در گرو مدیریتهای شجاعانه، جهادی، عدم انفعال در برابر دشمن و شرطی نکردن اقتصاد کشور به تصمیمات دیگران است.

قرمزی، اینستکس را شانه خالی کردن اروپا از تعهدات برجامی دانست و بیان داشت: با پذیرش اینستکس فشار افکار عمومی از روی اروپایی ها برداشته می شود درحالیکه اروپا تا کنون نه تنها به تعهداتش عمل نکرده بلکه با آمریکا در وضع تحریم ها همکاری لازم را داشته و در عین حال از لزوم پایبندی ایران حرف می زند. این وقاحت باید به راحتی با نفت در برابر غذا فراموش شود؟

مسئول تربیت بدنی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون تصریح کرد: مشروط کردن اجرای اینستکس به پذیرش لوایح fatf، درحالی که هیچ ارتباطی بین این دو نیست و این شرط فقط برای خوشنودی آمریکایی ها و از نشانه های بهانه گیری اروپایی، بی اخلاقی و بدعهدیهست. آیا باید در مقابل چنین برخوردی کوتاه آمد؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا