مذهبی

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) از پرستاران کوه‌چنار تجلیل شد

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کوه‌چنار، همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و به منظور پاسداشت روز پرستار، علی علیزاده فرماندار کوه‌چنار و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در بیمارستان شهید رضازاده قائمیه و مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی شهر نودان با اهدای شاخه گل، فرا رسیدن روز پرستار را به سپیدپوشان عرصه بهداشت و درمان تبریک گفتند.

تجلیل از پرستاران کوهچنار

فرماندار کوه‌چنار ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س)، پیام‌آور قیام خونین کربلا و حماسه عاشورای حسینی (ع)، اسوه صبر و بردباری و روز پرستار را به پرستاران گرانقدر و مدافعان سلامت شهرستان کوه‌چنار تبریک گفت و افزود: پرستاران که این روزها در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا هستند که به درستی تفسیر زیبای فداکاری، صبوری و نوع دوستی است.

وی با بیان اینکه بی‌شک هنر پرستاری نه یک تخصص و نه یک شغل، بلکه موهبتی ارزشمند از سوی پروردگار است که در روح مردان و زنان شایسته به ودیعه گذاشته شده است، اظهارداشت: پرستاران بر اساس وظیفه انسانی خود می‌کوشند تا درد و رنجی از تن رنجور بیماران کم کنند و نعمت سلامتی را به آنان بازگردانند.

تجلیل از پرستاران کوهچنار

علیزاده تصریح کرد: بی‌شک این جهاد و از خود گذشتگی مدافعان سلامت، یادآور خاطره حضور پرستاران در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پرستاری در تاریخ این مرز و بوم می‌درخشد.

در پایان با اهدای شاخه گل به سپیدپوشان عرصه بهداشت و درمان بیمارستان شهید رضازاده قائمیه و مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی شهر نودان از زحمات پرستاران تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا