اخبار ایراناخبار ویژهبخش مرکزی کازرونبخش هاجره و بالادهچند رسانه ایخشتفرهنگیفیلمکازرونکنارتخته و کمارجکوهمرهگردشگری

انیمیشن اسرار غار شاپور تولید شد

انیمیشن اسرار غار شاپور در صدا و سیمای استان فارس تولید شد

 انیمیشن اسرار غار شاپور در ۳۱ قسمت ۱۱ دقیقه ای به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد‌صادق حسین پور (جوان با استعداد چنارشاهیجانی) در صدا و سیمای مرکز فارس تهیه و تولید شد.

 صادق حسین پور درگفتگو با “چنارنیوز” گفت: این مجموعه با استفاده از روش هایی هم چون تکنیک ۳ بعدی جذابیت های متنوعی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ایجاد خواهد کرد.

 

وی با بیان این که داستان این مجموعه تخیلی است، افزود: داستان انیمیشن غار شاپور بعد از نبرد واقعی شاپور اول با والرین امپراطور رم که به شکست والرین و اسارت خود و سردارانش می انجامد اتفاق می افتد.

 

وی اضافه کرد: در ادامه مجموعه اشیاء به جای مانده از رمیان در بخشی از غار شاپور که مخفی هستند و نبرد با آثار باقی مانده از دوره ساسانیان نیز به تصویر کشیده می شود.

 

حسین پور با اشاره به سیاست ها و اولویت های رسانه ملی در تولید انیمیشن اظهار داشت:  با توجه به استقبال مخاطبان کودک و نوجوان از انیمیشن این مجموعه بر اساس جاذبه های تاریخی تولید به نمایش در خواهد آمد.

وی ادامه داد: کاراکترهای داستان در فضای تاریخی آن زمان با فضای فانتزی انیمیشن ادغام شده تا برای مخاطب نیز باورپذیر باشد.

 

حسین پور با بیان این که تولید این مجموعه از ابتدای دی ماه سال گذشته آغاز شده است ابراز امیدواری کرد: انیمیشن اسرار غار شاپور تا پایان سال جاری آماده پخش خواهد شد.

 

لیلا قربانی این مجموعه را به رشته تحریر در آورده است و رضا مهدوی  طراحی کاراکترها را بر عهده دارد.

 

در پایان شما را به تماشای تیزر از این انیمیشن زیبا دعوت میکنیم.

دانلود تیزر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا