اجتماعیچند رسانه ایسیاسیکوه‌چنارگالری

آیین معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان کوهچنار/درخواست برای معرفی کوه‌چنار به عنوان گلوگاه

حجت السلام حسین انصاری

به گزارش چنارنیوز، امام جمعه کوه‌چنار در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان که با حضور فرماندهی انتظامی استان، فرماندار کوه‌چنار، فرماندار ویژه کازرون و دیگر مسوولان در سالن ارشاد برگزار شد، با بیان اینکه شهرستان کوه‌چنار با توجه به موقعیت خاصی که دارد اگر آسیبی ببیند به استان و کشور می رسد و اگر خدمتی شود خدمت به استان و کشور است اظهارداشت: امیدواریم بعداز ارتقا و استقرار انتظامی شاهد امنیت پایدار باشیم.

حجت‌الاسلام حسین انصاری از مردم و خیرین و مسوولان خواست زیرساخت های لازم جهت استقرار ادارات و همچنین نیرو انتظامی را فراهم کنند و این شهرستان را ویژه ببینند.

سردار حبیبی پایه و رکن اصلی امنیت را مردم عنوان کرد و گفت: امنیت را مردم، بزرگان و ریش سفیدان این شهرستان تامین می‌کنند و ما فقط خدمتگزاریم.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه داشته‌های شهرستان کوه‌چنار اینقدر زیاد است که می‌تواند بهترین شهرستان استان شود افزود: نیروی انتظامی با تمام توان در جهت خدمت به مردم است

فرماندار کوه‌چنار در این آیین با بیان اینکه با همه موانع که وجود داشت این شهرستان سه امتحان بزرگ را خوب پس داد گفت: برگزاری انتخابات سالم، مبارزه و مدیریت با بیماری منحوس کرونا و مدیریت مناسب قضایای آبان پارسال نشان داد شهرستان کوه‌چنار از توانایی‌های بالایی برخوردار است.

علی علیزاده خواستار معرفی کوه‌چنار به عنوان یک گلوگاه شد و افزود: همه در کنار نیروهای انتظامی بسترساز پیشرفت شهرستان شوند.

وی با اشاره به جایگاه نیروی انتظامی در تامین و برقراری نظم و امنیت و آرامش جامعه افزود:کارنامه درخشان نیروی انتظامی به واسطه اعتماد خوب در بین مردم و اخلاص عمل کارکنان آن است

سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده سابق انتظامی کوه‌چنار و کازرون به نقش معتمدین شهرستان در ایجاد امنیت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این حوزه بیشترین همکاری را معتمدین در کوه‌چنار داشتیم و هیچ خسارتی چه در زمان ارتقا به شهرستان چه اغتشاشات آبان نداشتیم.

وی ادامه داد: یکی از خلاء‌های مهم در کوه‌چنار امنیت بود که با وجود همبستگی و وحدت موجود برای حفظ شهر و دیارمان تلاش کنیم تا به جایگاه واقعی خود برسد.

عبادی نژاد زمینه پیشرفت و توسعه شهرستان را امنیت دانست و افزود: مردم و مسوولان و خیرین امنیت ساز زیرساخت‌های لازم جهت استقرار کامل فرماندهی انتظامی شهرستان را فراهم کنند.

وی کوه‌چنار را یکی از بهترین شهرستان‌های استان دانست که هر روز شاهد رشد و پیشرفت آن هستیم و افزود: با همکاری و هم‌افزایی موجود شاهد پیشرفت این شهرستان خواهیم بود.

این مقام مسوول محمدی را افسر شایسته با روحیه مردم داری و توانایی بالای مدیرتی وامنیتی دانست و از همه مردم و مسوولان خواست با وی همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ محمدی اولویتهای ۹ گانه نیرو انتظامی را سرحوله کارهای خود عنوان کرد و افزود: ارتقا خدمات و مبازه با جرائم و برخورد با برهم زنندگان امنیت را با اقتدار در دستور کارداریم.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال مبارزه و باقاچاق کالا و ارز که باعث آسیب به جامعه می‌شود در دستور کارداریم گفت: مبارزه با مواد مخدر و طرح‌های پاکسازی از دیگر کارهایی است که به نحو مطلوب انجام خواهیم داد.

در این آیین از زحمات سرهنگ محمد عبادی نژاد تقدیر و سرهنگ لطف اله محمدی به عنوان اولین فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا