اخبار ویژه

محدودیت‌های اعمال شده در همه شهرستان‌‌های فارس

به گزارش چنارنیوز، جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: براساس اختیار ستاد ملی و با توجه به وضعیت و شرایط استان تصمیم‌های جدیدی را اتخاذ کردیم تا بتوانیم با کمک و همراهی مردم شیوع ویروس کرونا را در سطح استان کاهش دهیم.

قاسم‌پور افزود: در ۳۶ شهرستان استان از جمله کلانشهر شیراز از فردا به مدت یک هفته تجمع‌های رسمی و غیررسمی از جمله مجالس ختم و عروسی، تجمعات علمی و آموزشی لغو خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید دورکاری شاغلان حساس، کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای، مادران باردار و مادران دارای فرزند خردسال زیر ۶ سال را دنبال کنند.

معاون استاندار فارس گفت: تالارهای پذیرایی و باغ‌های مجالس، کافی‌شاپ‌ها، قهوه‌خانه‌ها، گیم‌نت‌ها، کتابخانه‌ها، موسسات آموزشی و اماکن ورزشی و تفریحی از فردا به مدت هفت روز تعطیل هستند و رستورانها و فست فودها تنها به صورت بیرون‌بر فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

قاسم‌پور افزود: مترو و اتوبوس، پارک‌ها و بوستان‌ها نیز از فردا تعطیل خواهند بود که شهرداری‌ها در این زمینه باید نظارت لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: محدودیت‌های اعمال شده در سطح استان به مدت یک هفته خواهد بود و در صورتی که وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان بهتر شد به حالت عادی برمی‌گردیم اما اگر شرایط بدتر شد مجبور هستیم محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها را ادامه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا