صنعت معدن و تجارت

ارجاع ۴ پرونده تخلف گرانفروشی واحدهای صنفی پوشاک وخرازان به تعزیرات حکومتی شهرستان

به گزارش چنارنیوز، سرپرست اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان کوه چنار ابراهیم موسوی اظهار داشت: گزارش های متعددی مبنی بر گرانفروشی واحدهای صنفی پوشاک فروشان و خرازان دریافت کرده بودیم که امروز چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ به منظور بررسی و رصد موضوع به همراه “ریاست محترم اداره تعزیرات شهرستان های کازرون و کوه چنار جعفر پویان نژاد” از واحدهای مورد نظر بازدید بعمل آمد.

بازدید از اصناف بازار قائمیه

باز خورد این بازدید: پرونده ۴ واحد صنفی گرانفروشی پوشاک فروشان و خرازان به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع و تذکراتی جهت رعایت پروتکل های بهداشتی داده شد.

موسوی با بیان اینکه طی چند روز اخیر و در راستای اجرای طرح نظارتی بازدید از واحدهای صنفی در سطح شهر ستان بازرسی انجام شده است گفت: تخلفات واحدهای صنفی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

بازدید از اصناف بازار قائمیه

وی خاطر نشان کرد: جهت جلوگیری از تخلفات و کنترل قیمت ها به صورت مستمر بازرسی و به شکایت و گزارشات رسیدگی خواهد شد


بیشتر بخوانید: بازدید و رصد میدانی سرپرست اداره صمت از واحدهای صنفی قائمیه


سرپرست اداره صنعت معدن وتجارت تصریح کرد: نظارتها و بازرسی بصورت مستمر و سرزده ادامه خواهد داشت و در راستای بهبود فرایند خدمت رسانی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف، کم فروشی، گرانفروشی ، عدم رعایت دستور العملهای ستاد مقابله با کرونا توسط متصدیان واحدهای صنفی و تسریع در رسیدگی به تخلفات به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوه چنار نرسیده به پمپ بنزین روبروی اداره گاز مراجعه و یا با شماره ۰۷۱۴۲۴۱۳۹۹۴ و سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

بازدید از اصناف بازار قائمیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا