آموزش و پرورش

بازگشایی مدارس حوزه شهری در کوه‌چنار

در اولین ساعات بازگشایی مدارس، مدیر آموزش و پرورش کوه چنار ضمن حضور در مدارس شهر از نزدیک در جریان چگونگی فعالیت مدارس و نحوه حضور همکاران و دانش آموزان قرارگرفت.

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کوه چنار به استناد مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا از امروز یکم آبان ماه، مدارس بر اساس دستورالعمل بهداشتی و الگوهای بازگشایی تدوین شده بازگشایی و فعالیت آموزشی خود را با رعایت شرایط وپروتکل های بهداشتی آغاز نمودند.

امین غلامی مدیر آموزش و پرورش کوه چنار، در اولین ساعات بازگشایی مدارس با حضور در چند آموزشگاه از نزدیک در جریان فرآیند بازگشایی و فعالیت مدارس قرار گرفت.

غلامی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های همکاران و معلمان به منظور استمرار فرآیند آموزش و فعالیت شبانه روزی در سامانه شاد در ایام تعطیلی مدارس گفت: اولویت کاری ما حفظ سلامت دانش آموزان و همکاران است و حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری می باشد.

مدیر آموزش و پرورش کوه چنار ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس اظهار داشت: مدیران محترم محبت کنند نظارت کامل بر رعایت کامل پرپوتکل های بهداشتی معلمان و دانش آموزان و اولیاء داشته باشند چرا که اولویت اول در برگزاری کلاس ها حفظ سلامت این عزیزان است که باید مورد توجه قرار گیرد .

ایشان یادآور شد که هیچ آموزشی همانند آموزش حضوری نیست و هیچ آموزش دهنده ای همچون معلم نیست . که عوامل مدارس در اولین فرصت شورای مدرسه را تشکیل داده تا با توجه به بررسی وضعیت تحصیلی دانش آموزان نسبت به حضور آنان در مدرسه برنامه ریزی کنند.

بیشتر بخوانید:ارائه خدمات در مناطق مختلف استان بر مبنای عدالت باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا