آموزش

قول مساعد همکاری رئیس فنی حرفه‌ای و کارودانش فارس در قائمیه

به گزارش چنارنیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش قائمیه رئیس فنی حرفه ای و کار و دانش اداره کل آموزش و پرورش استان فارس به همراه معاون و کارشناس آموزش و پرورش قائمیه به منظور بررسی وضعیت تجهیزات این آموزشگاه ها از هنرستانهای قائمیه بازدید بعمل آورد .

فرهادی در بازدید از هنرستان های فنی و حرفه ای و کارودانش قائمیه از نزدیک ،روند آموزش هنرجویان، فضای فیزیکی و تجهیزات هنرستان ها را مورد مشاهده و بررسی قرار داد و با مدیران آنها به بررسی کاستی ها پرداخت و گفتگو کرد.

معاون آموزش اداره، هدف از این بازدید را آگاهی از شرایطو امکانات و تجهیزات ، تبادل نظر و تجارب، انتقال اطلاعات و مشاهده تجهیزات و دیدار با کادر فنی و حرفه ای و کارودانش و مدیران هنرستان ها برشمرد و از تلاش مدیران هنرستان ها با وجود کمبودها و مشکلات نیروی انسانی، تجهیزات و محیط آموزشی و موفقیت هنرجویان در آزمونهای استانی و کشوری تشکر کرد.

رئیس فنی حرفه ای اداره کل آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به توجه ویژه وزارتخانه به تجهیز هنرستان‌های کشور، عنوان کرد: بودجه ای برای تجهیز هنرستان‌های کشور اختصاص یافته است که از این منبع هنرستان های قائمیه تجهیز و برای سال تحصیلی جدید آماده پذیرش رشته های جدید شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش می باشد . و باید در این منطقه رشته ها نیاز سنجی شود و به سمت رشته هایی برود که در منطقه پس از فارغ التحصیلی هنر جو اشتغال زدایی داشته باشد .

قول مساعدت و همکاری در زمینه اختصاص اعتبار شایسته برای رشته های برق صنعتی و تاسیسات و نقشه کشی ساختمان ؛تجهیز کارگاه plcبا هدف تسریع در آموزش و یادگیری و شناخت فرایند کنترل در برق صنعت برای هنرجویان رشته های برق در هنرستان شهید نجفی ، ،تعدادی کولر آبی برای رشته تاسیسات ،قول مساعد انعقاد قرارداد با مرکز فنی حرفه ای قائمیه جهت برون سپاری رشته طراحی دوخت هنرستان شهید رضازاده و رشته مکانیک فنی حرفه ای شهید علی پور واختصاص دوربین نقشه برداری برای رشته ساختمان و مجوز رشته الکتروتکنیک از اهم تصمیمات این بازدید بود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا