آموزشسیاسی

پیشرفت هر جامعه بستگی به تلاش نخبگان دارد

فرماندار کازرون گفت: پیشرفت هر جامعه‌ای بستگی به میزان علم و دانش و تلاش نخبگان آن جامعه دارد.


به گزارش چنارنیوز،، داریوش دهقان صبح امروز با حضور در محل آزمایشگاه رشته ژنتیک با جمعی از استادان و دانشجویان مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکترای این مرکز گفتگو کرد.

وی با اشاره به نقش و اهمیت بالایی که علم ژنتیک در جهان امروز و طبیعت دارد، گفت: ژنتیک در کشورهای پیشرفته علمی و فنی به‌ویژه در علم وراثت نقش تعیین‌کننده‌ای در امر نیازها و تغیرات دارد و کاربرد این علوم علاوه بر دخالت در درمان، پیشگیری و سلامت انسان‌ها و طبیعت می‌تواند در تمام علوم حتی قضایی و پلیسی هم دخالت و کمک قابل توجهی داشته باشد.

فرماندار کازرون اضافه کرد: امروز جامعه دانشگاهی موفق است که در زمینه تحقیق و پژوهش گام بردارد و آموزش به تنهایی کارساز نیست و باید در تولید علم و دانش با بهره‌گیری از تکنیک‌های روز دنیا تلاش شود، پیشرفت هر جامعه‌ای بستگی به میزان علم و دانش و تلاش نخبگان آن جامعه دارد.

فرماندار کازرون به همراه معاونان خود و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در بازدید از دانشکده‌های فنی و مهندسی، پزشکی، مامایی و پرستاری، علوم آزمایشگاهی، بهداشت عمومی، دانشکده علوم انسانی و علوم پایه با جمعی از استادان و دانشجویان گفتگو و دقایقی بر روی صندلی کلاس درس در جمع دانشجویان نشست.

منبع/آنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا