دیگر

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در بخش جره و بالاده

به گزارش چنارنیوز، همزمان با سراسر ایران اسلامی، راهپیمایی روز جهانی قدس در بخش جره و بالاده برگزار شد.

محسن شیبانی:مسأله فلسطین در واقع یک مسأله فراتر از جامعه اسلامی و مسلمین بلکه یک مسأله انسانی است بطوریکه جنایت های رژیم اشغالگر قدس،دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و وجدان های بیدار را وادار به واکنش می کند.

روز جهانی قدس مناسبتی است که توسط حضرت امام خمینی(ره) بعد از یک سال از به وجود آمدن انقلاب اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پایه گذاری شد و به یادگار ماند.

همزمان با سراسر کشور و جهان اسلام مردم ولایت مدار بخش جره و بالاده در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان با وجود گرمای هوا به خیابان ها آمدند تا ضمن لبیک با آرمانهای امام راحل(ره) و بیانات مقام معظم رهبری از قدس شریف حمایت خود را اعلام کنند.

امروز راهپیمایان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو انزجار خود را از استکبار جهانی، خصوصا رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کردند.

محسن شیبانی بخشدار جره و بالاده در جمع راهپیمایان روز قدس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که راهپیمائی امسال روز جهانی قدس را مهمتر از سال های گذشته خوانده بودند با طرح این پرسش که معامله قرن چیست؟ و چه هدفی را دنبال می کند اظهار داشت:معامله قرن طرح و اصطلاحی سیاسی است که از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در راستای آنچه که اصطلاحا روند صلح بین دولت فلسطین و رژیم اشغالگر قدس خوانده اند بیان می کند.

محسن شیبانی ادامه داد:قدس متعلق به آمریکا نیست که آن را بذل و بخشش کند .قدس متعلق به اسرائیل نیست که آن را به چنگ بیاورد.قدس متعلق به فلسطین و فلسطینی ها است.

وی افزود:مسأله فلسطین در واقع یک مسأله فراتر از جامعه اسلامی و مسلمین بلکه یک مسأله انسانی است بطوریکه جنایت های رژیم اشغالگر قدس،دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و وجدان های بیدار را وادار به واکنش می کند.

بخشدار جره و بالاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:امروز ایران اسلامی قدرتمندتر از سال های گذشته در کنار فلسطین و فلسطینی ها خواهد ایستاد.

محسن شیبانی گفت:امروز با هدایت و اتخاذ سیاست های مدبرانه از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تلاش های رئیس جمهور محترم و دولتمردان دولت خدمتگزار تدبیر و امید،پروژه ایران هراسی دشمنان تبدیل به ایران دوستی شده است و ایران اسلامی دست برتر حقوقی و سیاسی را در عرصه های بین المللی دارد و اجماع جهانی بر علیه دشمنان قسم خورده ملت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا