اخبار ویژهبخش هادیگرکازرونکوهمره

ادامه پیگیری مشکلات بیمارستان بخش چنارشاهیجان

به گزارش چنارنیوز جلسه پیگیری مشکلات بیمارستان بخش چنارشاهیجان در بخشداری با حضور اسکندر معصومی بخشدار، دکترمحمدی رئیس شبکه بهداشت شهرستان کازرون، شهردار،شورای شهر، روئسای اداره برق و گاز و آب و شبکه بهداشت بخش چنارشاهیجان برگزار گردید.

 اسکندر معصومی بخشدار چنارشاهیجان با بیان اینکه این بخش در استان فارس دومین بخشی بود که از لحاظ درصد آرا به دکتر روحانی رای دادند افزود: از حضور با شکوه مردم درانتخابات ۲۹ اردیبهشت و همچنین از مسوولان و برگزار کنندگان این انتخابات با شکوه تقدیر و تشکر می کنم.

وی در ادامه به مرور مصوبات جلسه قبلی پرداخت و گفت: هر یک از ادارات آبفای شهری ، اداره برق،گاز و شهرداری و دیگر مسوولان مصوبات جلسه قبل را که مقرر گردیده بود انجام دهند توضیحاتی ارائه دهند.

دکتر محمدی رئیس شبکه بهداشت شهرستان کازرون گفت: پیمان کار های محوطه و حصار کشی بیمارستان مشخص شده و شروع به کار کردند.

اژدری رئیس اداره آبفای بخش چنارشاهیجان نیز با بیان اینکه فاضلاب بیمارستان با رعایت حریم آب شرب باید در نظر گرفته شود افزود: با پرداخت حق انشعاب آب این بیمارستان ظرف چند روز لوله کشی آب به بیمارستان انجام خواهد گرفت.

باقری رئیس اداره برق نیز با بیان اینکه  شرایط فنی را به شیراز اعلام کرده ایم و تا اوایل هفته جاری جواب را اعلام خواهند کرد افزود: با اعلام شرایط فنی و با پرداخت حق انشعاب ، پست زمینی برق و سویچ بورد نصب می شود و برق وارد بیمارستان خواهد شد.

هوشمند رئیس اداره گاز نیز گفت: با پرداخت حق اشتراک مشکلی برای گاز رسانی به بیمارستان نداریم

معصومی در پایان خواستار پیگیری های لازم توسط ادارات و اجرای مصوبات جلسه شد و ابراز امید واری کرد هرچه زودتر شاهد افتتاح این بیمارستان که خواسته تمام مردم  است باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا